KEEN

Springen of verbranden wat zou jij doen?

• Ik zag dus net een filmpje van al die mensen die uit de Twintowers sprongen en eigenlijk konden kiezen tussen of stikken door de rook, of levend verbranden of hun dood tegemoet springen.

Nu vroeg ik me af, stel je zit in een vergelijkbare situatie, wat zou jij doen? Of zou je nog voor een uitweg proberen te zoeken (denk wel, je zit echt op 150 hoog en alles boven je staan in de fik). Zou je überhaupt kunnen springen?

Ik vind dit best interessant om over na te denken namelijk.

• Levend verbranden zoiezo niet. Staat bijna bovenaan mijn lijst dingen die ik niet wil doen in mijn leven. Veel mensen gaan vaak dood door de rook al, dus dat heeft mijn voorkeur. Springen lijkt me ook wel een heftige keuze

• Blogger

Dan laat ik mezelf liever verstikken. Als ik überhaupt al in zo’n flat terecht kom want ik heb hoogtevrees.

• Springen. Denk dat ik al een hartstilstand heb gekregen als ik het gebouw net verlaten heb.

• Ik zorg dan dat ik een parachute in mijn flat heb. Just to be sure als zoiets gebeurt en dan spring ik. (Eigenlijk had iedereen een standaard parachute in de twin towers moeten hebben. Dat zou zoveel levens kunnen redden…)

• Admin

@pool zegt in Springen of verbranden wat zou jij doen?:

Ik zorg dan dat ik een parachute in mijn flat heb. Just to be sure als zoiets gebeurt en dan spring ik. (Eigenlijk had iedereen een standaard parachute in de twin towers moeten hebben. Dat zou zoveel levens kunnen redden…)

Volgens mij waren er duizenden mensen in het gebouw. Als ze al zoveel parachutes in het gebouw hadden was het er niet veiliger op geworden omdat ze uit paniek allemaal springen en die dingen allemaal in de war raken.

• Ik durf niet te springen denk ik. Ik denk dat ik dan maar wacht tot de vlammen me vatten.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.