KEEN

Hoe ziet jou zaterdag eruit?

• Admin

Ik was benieuwd hoe jullie zaterdag eruit ziet.

Mijn zaterdag ziet er altijd redelijk hetzelfde uit, van 12 tot 6 vrijwilligerswerk en daarna vaak wat nadrinken met de vrijwilligers tot een uurtje of 1/2. Dan ga ik naar huis nog wat muziek luisteren wat op keen checken en dan pitten.

• Blogger

Meestal dit:

Om een uur of 4 thuiskomen, tot 5-6 uur eten en tv kijken
    Daarna wakker worden 10 uur later, opruimen boodschappen doen, in de zomer gaan we na het huishouden fietsen tot het donker wordt, in de winter schetsen en Kawi aaien.
    Zodra het een uurtje of 11 wordt gaan we weer op pad om snode dingen uit te voeren tot een uur of 4.

• Zaterdag is mijn vrije dag, dus lekker helemaal niks. Onsie gaat aan, en voor de rest zit ik achter de PC. Vaak gaat er s’avonds een glaasje vodka of coebergh in samen met mijn vriend, kijken we een serie of gamen we tot een uur of 2

• Wekker gaat zaterdags altijd om 05:45 :-( Dan wakker worden, opfrissen, ontbijten, auto instappen, rijden naar mijn werk en werken van 7 tot een uur of 5/6 ‘s avonds. Dan naar huis toe en lekker met de vrouw een filmpje kijken of met de jongens en onze vrouwen op stap!

• Deze zaterdag was GG. Van 20:30 tot 6:30 (al in de nieuwe tijd) liggen zuipen. Ben net thuis gekomen.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.