25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

drugs gebruikt en voel me slecht

• Ik heb voor de derde keer drugs gebruikt en ik voel me zo slecht lichamelijk en geestelijk. Ik ging vanmorgen in bed liggen en ik bleef maar zweten en zweten en ik kreeg mijn gedachten niet stil. Ik ben na een uur op de bank gaan liggen en daar uitgeput in slaap gevallen. Ben nu net een uur weer wakker maar heb het opgejaagde en angstige gevoel nog steeds. Is dit normaal? En hoe lang duurt het voordat ik mezelf weer ben?

Ik heb 2 gele Texaco pillen genomen dat is het enige wat ik gisternacht heb gebruikt. De laatste heb ik om half 4 ingenkmen. Ik heb alcohol gedronken.

• Blogger

Jep dat is normaal. Volhouden, na een paar daagjes is het over.

Goed en gevarieerd eten, goed drinken (niet teveel), goed je rust nemen en pas op met die shit.

• Inderdaad wat Snoetie zegt hierboven^ En voor jezelf afwegen of dit iets is wat het waard was om te doen. Misschien ook eens proberen zonder het met alcohol te mixen, maar bad trips is altijd een risico.

• Hoe gaat het nu met je? Heb je nog last van de effecten van de drugs of ben je er nu beter aan?

• Mijn advies is om meer drugs te kopen dan je eigenlijk nodig hebt.
    De reden daar van is dat je jou drugs kan laten testen.
    Zo ben je zeker dat als je drugs gebruikt je goed spul hebt.
    En kans op bij werkingen minder.