KEEN

Wat is je favoriete tijdstip?

• Admin

Ik opende het Hoe laat is het nu? topic en ik vroeg me af wat het favoriete tijdstip is van de KEEN-ers en waarom.

Mijn favoriete tijdstip in de zomer is 22:00. altijd al geweest. Het heeft niet echt een speciale reden maar zo net voorbij het midden van de avond kun je lekker nog de keuze maken of je nog bij iemand op bezoek gaat of lekker de avond voor jezelf bewaard.

In de winter is mijn favoriete tijdstip iets eerder, zo rond het avondeten. Dan ga ik iets eerder een planning maken wat ik ga doen en met wie. Rond 18:00 ligt mijn favoriete tijdstip dan meestal.

• Blogger

Ik heb niet echt een tijdstip, in de winter ligt het iig tussen 18-00 en 00:00 en in de zomer tussen 22:00 en 04:00

• 's ochtends als ik op sta. Tussen 06:00 en 07:00 als de kinderen nog liggen te slapen.

• Global Moderators

Vroeger was ik echt een avond mens, ik voelde me het best tussen 22:00 - 02:00

Maarja dan wordt je volwassen en werk je gewoon fulltime en elke dag om 02:00 - 03:00 naar bed gaan terwijl de wekker om 06:00-07:00 gaat werkt ook niet.

• Eigenlijk altijd wanneer ik kan eten ¯_ツ_/¯

Verder ben ik altijd wel meer van de avond geweest. Op een of andere manier is dan alles leuker, ook omdat je ieder moment naar bed kan gaan als je dr eff geen zin meer in hebt

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.