25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

Zoek naar de bol.com cadeaubonnen t.w.v. 5 euro

• Admin

Op KEEN zijn 2 cadeaubonnen verstopt t.w.v. 5 euro p. stuk.

0_1520780976756_af7310e5-28a5-42ed-99ef-58456fc68d70-image.png

Wat moeten we doen?
    Op random momenten kun je een bol.com cadeaukaart tegenkomen. (zie hieronder)

0_1520781199558_4501616f-fd4d-4fa6-8b54-de5bdde07cd1-image.png

Zodra je deze tegenkomt moet je erop klikken en kom je op een pagina waar je je mail adres kunt invullen. Als je dit hebt gedaan zal de cadeauboncode naar dat mailadres toegezonden worden. Controleer daarom het mail adres goed voordat je op verzenden klikt.

Hoe lang duurt deze wedstrijd?
    De wedstrijd loopt tot 1 April 2018 of totdat de cadeaubonnen gevonden zijn. Mochten de cadeaubonnen voor 1 april niet gevonden zijn zullen deze op een andere manier vergeven worden omdat de einddatum van de cadeaubonnen dan in zicht komt.

Kunnen alleen KEEN-ers winnen of ook gasten?
    Bij KEEN-ers komen de cadeaubonnen 2x zo vaak als bij gasten. KEEN-ers hebben daarom een voordeel bij deze wedstrijd. Klik hier om een account aan te maken en om dus meer kans ter maken op deze cadeaubonnen.

Mag ik scripts gebruiken of andere software zodat ik meer kans maak op deze cadeaubon?
    Nee dat mag niet. Als wij erachter komen dat je automatische scripts gebruikt of andere software waardoor je een voordeel krijgt op andere gebruikers dan verbannen we je account en word je uitgesloten van alle toekomstige acties en wedstrijden.

Succes!!

• Heb nog niks gevonden helaas! Iemand anders meer succes?

• Admin

@chaussettes zegt in Zoek naar de bol.com cadeaubonnen t.w.v. 5 euro:

Iemand anders meer succes?

Ze zijn nog niet gevonden. Echter hebben ze zich al 7x laten zien.

• Ik heb nog niks gezien en ik ben al een paar dagen goed aan het kijken.

Kun je een hint geven?

• @oofpee zegt in Zoek naar de bol.com cadeaubonnen t.w.v. 5 euro:

Ik heb nog niks gezien en ik ben al een paar dagen goed aan het kijken.

Kun je een hint geven?

Ze kunnen willekeurig verschijnen bij elke pagina die je bekijkt, vermoed ik.

• Admin

Helaas zijn beide cadeaubonnen niet gevonden en worden ze op een andere manier verloot.

Gesloten