#1 Wekelijkse Short Scary Story: Het Kwaad

• Admin

j4WdMpS.jpg

Ik was een kind toen dit gebeurde… Mijn oom en ik waren net klaar met het houthakken voor mijn oma omdat het donker begon te worden. Rijdend over de zandweg onderweg naar oma had ik het verschrikkelijke gevoel dat ik in de gaten gehouden werd.

Voordat ik me kon omdraaien om te kijken riep mijn oom: “Niet doen!” Ik verstijfde in mijn stoel. Ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen totdat ik opeens een klop klop op mijn raampje hoorde. Mijn oom begon sneller te rijden en was hardop aan het bidden. Ik wist niet wat er aan de hand was en ik dacht dat het voorbij was, totdat onze auto ineens van de weg af reed.

Mijn oom begon tegen me te praten, hij bleef steeds “Kijk me aan” en “Draai je niet om!” herhalen. Toen hoorde ik het opnieuw klop klop maar dit keer kwam achter me vandaan. Ademhalen werd steeds moeilijker en ik wou niets liever dan huilen. Een paar minuten gingen voorbij. Mijn oom keek om zich heen en liet opgelucht een zucht horen. Het was weer stil rondom de auto en de zandweg.

Hij keek me aan en zei: “We zullen oma vragen om voor je te bidden in de ochtend, zodat het kwaad onze gezichten zal vergeten”. Ik herinner me dat ik mezelf in de stoel van de auto drukte, en gewoon naar de tijd op de radio ging zitten kijken tot we oma’s huis bereikten.

! LET OP Elke week zal ik een vertaling van 1 van de 20 verhalen posten, mocht je ze niet van te voren willen lezen ga dan niet naar de bron pagina
    Bron: http://consciouspanda.com/20-short-scary-stories

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.