KEEN

Vriend maakt het uit omdat ik een verkeerde emoji stuurde

• Lang verhaal kort

Ik heb in oktober een jongen leren kennen.
    2 december spraken we af en we hadden een klik.
    4 december hadden we nog een date en hadden we iets.
    Enkele dagen daarna sliep ik voor het eerst bij hem.
    We appte heel veel met elkaar als we niet bij elkaar konden zijn.
    De kerstdagen waren we samen en was er niks aan het handje.
    Oud en nieuw met vrienden geweest en mijn vriend was er ook niks aan de hand.
    Toen de eerste pijlen de lucht in gingen zei hij dat 2018 ons jaar ging worden.
    28 januari hebben we op zijn verjaardag voor het eerst seks gehad. Het was heerlijk.
    Daarna is het goed gegaan tot gisteren met Valentijnsdag.
    Vriend stuurde mij een berichtje dat hij niet kon wachten tot vanavond. Hij wist dat ik op de fiets zat. Ik stuurde de tekst Wat fjin dat je aan me denkt en daarachter wilde ik een blozende emoji sturen, maar in plaats van de blozende emoji stuurde ik de kwade emoji.
    Ik zag dat niet omdat ik op de fiets was op dat moment en ik stak mijn telefoon weer in mijn jas en fietste verder.
    Ik voelde mijn telefoon een paar keer trillen maar ik moest op het verkeer letten en kan nu even niet reageren.
    Ik kwam thuis en wilde naar Roy (vriend) gaan. Maar moest van moeder nog even naar de winkel.
    Ik gooide mijn tas waar mijn telefoon in lag op de grond en ik ging boodschappen halen voor mijn moeder.
    Ik kwam na een uur ofzo thuis en mijn moeder vroeg of het nog aan was tussen Roy en mij.
    Ik schrok van haar vraag en zei dat er niks aan de hand was. Dat ik zo naar Roy ging.
    Mijn telefoon gepakt en wilde Roy appen en toen las ik het laatste bericht Als het zo moet hoeft het voor mij niet meer het is uit.

Ik belde hem om te vragen waar het op sloeg.
    Vriend helemaal boos doen en schelden op mij.
    Hij schreeuwde dat er niks emer was tussen ons.
    Ik barst in tranen uit en vraag me af wat ik fout heb gedaan.
    Ik lees het laatste whatsapp gesprek terug en kom erachter dat ik 1 verkeerde emoji heb gebruikt. In plaats van een blozende emoji heb ik een boze emoji gebruikt en heb daarna niet meer op zijn appjes gereageerd. Hij dacht dat ik boos op hem was en dat ik na een uur nog niet terug appte heeft hij het uitgemaakt.

Hele relatie verpest door een verkeerde emoji. Waarom kan ik niets geods doen. Roy heeft mij geblokt op Whatsapp en op Facebook staat hij weer terug als singel.

Ik voel mij kut en weet niet hoe ik hiermee om moet gaan.

E.

• Blogger

Wtf man dit is echt een kansloze vent. Klinkt hard maar als hij al over de zeik gaat van een EMOJI mag je blij wezen dat die psycho weg is

• Global Moderators

Serieus, zielig gaan doen om een verkeerde emoji. Hoe oud is die gast? 15?

• Het is moeilijk te geloven maar zo steekt de jeugd in elkaar tegenwoordig.

• Dit is niet echt… of wel?

• Ik kan me niet voorstellen dat je vriend het uitmaakt omdat je een verkeerde emoji hebt gebruikt. Was er meer aan de hand?

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.