KEEN

Kutplaatjes en teksten van Facebook

• zoals deze

0_1518096083632_31b06fdd-be96-42a1-9416-98509b6273be-image.png

om te kotsen…

deel ze hier

• Dit zijn de allerbeste :’)

0_1518096477264_62261b75-dfdc-4246-919e-fa6e333cd5bc-image.png

Ik weet dat 97% van jullie dit niet zal uitzenden maar mijn vrienden zullen de 3% zijn die dat doen :’) alsjeblieft zeg

• Mijn nichtje (15) die zomaar alle teksten waar een hartje bij staat kopieert :’)

Na een behandeling van chemo hoop je dat je beter wordt, maar dat het jaren duurt tot je je weer levend voelt… met de bijwerkingen van chemotherapie en straling zul je nooit 100 % beter zijn omdat je immuunsysteem zwak is.
    Zeker, in de moeilijkste momenten van het leven besef je wie je echte vrienden zijn of mensen die je echt waarderen.
    Helaas, zoals de meeste vriendschappen, zullen fb vrienden je in het midden van een verhaal laten. Ze zullen een “genoten” publiceren voor het verhaal, maar ze lezen je bericht niet echt als ze zien dat het lang is.
    Meer dan de helft is gestopt met lezen. Sommige kunnen al naar het volgende bericht in je nieuwsoverzicht zijn gegaan.
    Ik heb besloten dit bericht te publiceren ter ondersteuning van de families van vrienden en familieleden die deze verschrikkelijke ziekte tot het einde hebben bestreden…
    Nu, ik richt me op degenen die de tijd nemen om dit bericht te lezen tot het einde… een kleine test, als je wilt, gewoon om te zien wie leest, en wie het deelt zonder te lezen.
    Als je alles al hebt gelezen, kies dan “like” zodat ik je kan bedanken op je profiel.
    Kanker is een zeer invasieve en destructieve vijand voor onze lichaam. Zelfs aan het einde van de behandeling blijft het lichaam er kapot van, zelfs in een poging de schade te herstellen die veroorzaakt wordt door de behandeling om de ziekte te bestrijden.
    Het is een heel lang proces.
    Alsjeblieft, ter ere van een familielid of een vriend die gestorven is aan kanker, of doorgaan met het bestrijden van kanker, of zelfs kanker heeft; kopieer en plak dit bericht als een post op je fb.
    Hoe vaak hebben we de anderen al horen zeggen: “als je iets nodig hebt, aarzel dan niet om mij te bellen, ik zal er zijn om je te helpen”. dus ik weet dat de meesten die dit bericht hebben gezien (misschien zelfs lezen tot het einde)het publiceren, om steun te tonen aan de familie / vriend die er mee worstelen.
    Kopieer en plak - maar deel dit bericht niet.
    Ik zou graag willen weten op wie ik kan rekenen om een minuut van je dag te nemen en dit echt te lezen. Als je dit heb voltooid, schrijf je “gedaan” in de reacties. ❤

• Beste lieve allemaal,
    Op 4 februari is het wereld kankerdag, dus laten we alvast even stil staan bij deze wil ik zien wie dit leest!
    Als je alles gelezen hebt, kies dan “like”, zodat ik je op je profiel kan bedanken.
    Ik weet dat een groot percentage van jullie dit niet zal plaatsen, maar mijn echte vrienden zullen het doen.
    Alstublieft, ter ere van iemand die gestorven is, of kanker heeft, of zelfs kanker had.
    Iedereen zegt: “als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn”…, dus ik ga een weddenschap maken, zonder te pessimistisch zijn, ik wil weten wie van mijn familie en vrienden, dit op hun FB zetten.
    Je moet het gewoon kopiëren en plakken (niet delen)!!!
    Schrijf “gedaan” als commentaar als je het wel doet!
    Het is de maand van bewustzijn over deze ziekte.
    Ik heb dit voor iemand heel speciaal gedaan!
    We kennen allemaal iemand die tegen deze ziekte heeft gevochten, of momenteel vechten tegen deze strijd.
    Dank je wel

• ik wens jou in 2018
    12 maanden zonder ziekte 🤒
    52’ weken zonder stress 🤕
    365’ dagen van geluk 😁
    8760’ uren zonder ruzie 😠
    525600’ minuten vrede🤗
    31536000’ seconde blijschap😂

Dat je dit stuurt rond nieuwjaar kan ik inkomen. Maar ik kreeg deze gisteren nog via messenger.

• Deze is ook vaak voorbij gekomen

Namens ons van harte welkom aan boord van vlucht ✈ 2017 naar 2018
    Je wordt verzocht 💼 alleen de beste herinneringen aan 2017 als handbagage mee te nemen
    Vervelende, foute en droevige 😔 momenten kun je opbergen in de bagagevakken achter je

Vlucht 2017 naar 2018 staat gepland voor een reisduur van 12 maanden
    Tijdens de vlucht wordt persoonlijk contact op prijs gesteld
    Het gebruik van social media is ook toegestaan
    Maak de stoelriem goed vast 💺

Onderweg passeren wij: Gezondheid, Liefde💝, Blijdschap, Harmonie, Welzijn en Vrede ✌

Tijdens deze vlucht serveren wij:
    Een Cocktail 🍸 van Vriendschap
    Een Sabayon van Gezondheid
    Een Gratin van Welvaart
    Een Schaal 🍜 vol Excellent Nieuws 📰
    Een Salade van Succes
    Een Cake 🎂 van Blijdschap

Dit alles wordt geserveerd met knapperige croutons van knetterende lachsalvo’s…

Wij wensen jou en allen die je lief zijn 👪 een plezierige reis aan boord van vlucht ✈ 2017…🌟💥✨💥🌟

Nu 2017 is geëindigd willen we alle gezellige, fijne en lieve mensen zoals jij bedanken 👍

Jullie maakten 2017 voor ons heel bijzonder!

Wij wensen je een:
    🌹 Fantastisch Januari🌹
    💖 Liefdevol Februari 💖
    🌾 Wonderbaarlijk mooi Maart 🌾
    🌻 Doldwaas April 🌻
    ☀ Aangenaam Mei ☀
    🍀 Successvol Juni 🍀
    ☔ Prachtig Juli ☔
    🌴 Gelukkig Augustus 🌴
    🌺 Krachtig September 🌺
    🍔 Smaakvol Oktober 🍔
    🎉 Mooi november 🎉
    ⛄ Stoer December ⛄

💐 Kortom een bijzonder mooi, liefdevol nieuw jaar vol mooie, nieuwe en waardevolle herinneringen.

• Mijn tante

Ik ben absoluut geen racist maar ik ben het zat. Ik zeg dit één keer en daarna zeg ik er niets meer over.

Ik heb namelijk zo’n gruwelijke hekel aan mensen die alles in Nederland racistisch vinden.

Het wordt van kwaad tot erger. De Marokkaanse gemeenschap voelt zich gediscrimineerd omdat het programma ‘Opsporing Verzocht’ teveel items toont waarin de daders van Marokkaanse afkomst zijn. De programmamakers zijn gevraagd om minder daders van die afkomst op televisie te laten zien. Moeten zij smurfen laten zien dan?

De woorden ‘negerzoenen’ en ‘zigeunersaus’ mogen ook niet meer. De Jodenkoeken hebben zich inmiddels verstopt. Die voelen de bui al hangen; zij zijn vast en zeker de volgende slachtoffers.

De kwestie ‘Zwarte Piet’ vind ik helemaal diep triest. Hoe durven enkele gefrustreerde een kinderfeest zo te vergallen? Dacht ik een paar jaar geleden nog dat het een grap was om Zwarte Piet een andere look te willen geven. Nu is inmiddels de kwestie dusdanig op het spits gedreven dat volwassenen met elkaar op de vuist willen gaan tijdens de intocht van Sinterklaas. En hoe zit het dan met hun voorbeeldrol die ze de kinderen zouden moeten geven? Het doel heiligt de middelen, blijkbaar. Zwarte Piet moet verboden worden en om deze mening kracht bij te zetten, moet er gemept worden. Ik heb hier geen woorden voor.

Begrijpen die mensen dan niet dat ze juist door dit gedrag discriminatie in de hand werken? Dat het merendeel van het Nederlandse volk de grens van tolerantie heeft bereikt nu zelfs een traditie aangepast moet worden voor een paar tere zieltjes?

Een nieuw dieptepunt is bereikt. De Efteling is in gesprek met leden van de actiegroep Stop Oppressive Stereotypes, omdat die groep vindt dat het attractiepark iets moet doen aan enkele racistische stereotypering van enkele attracties. Als je jezelf ergens aan stoort, dan blijf je toch lekker thuis?

Ik ben er klaar mee! Hebben die mensen niets beters te doen? Ze zeiken om te kunnen zeiken.

Ik heb het helemaal gehad met die azijnpissers. Ik vind dat mensen die zich niet willen aanpassen of die anderen hun wil willen opdringen ergens naar toe moeten gaan waar geen Sinterklaas gevierd wordt, waar geen efteling is, waar geen kinderliedjes gezongen worden, waar geen lekkernijen zijn enz.

Ik weet zeker dat heel veel mensen het met mij eens zijn. Heb jij ook de ballen om daar vooruit te komen. Kopieer en plak dit bericht op je tijdlijn en laat zien dat jij het ook zat bent. Ik weet zeker dat de helft die dit lees wel de gedachten hebben maar niet de ballen om dit te plaatsen.

Kom maar op!!

Wie volgt?!

• 0_1518097072487_d1e66b2a-f507-4af4-879b-d5ea33537522-image.png

• een ECHTE man is… een man die je mooi noemt en niet lekker, die terug belt als jij boos ophangt. Hij die wakker blijft tot jij inslaap valt. Die niet na 1 dag je hart weer zal breken. Een man die je hand vast pakt waar zijn vrienden bij zijn. Iemand die zegt dat hij zo gelukkig met je is, En dat jij het mooiste bent wat hem is overkomen. Die ene man die naar zijn vrienden loopt en trots zegt: dat is mijn vrouwke of vriendin. Ben je er mee eens kopieer en zet op je muur…😍

• een ECHTE man is… een man die je mooi noemt en niet lekker, die terug belt als jij boos ophangt. Hij die wakker blijft tot jij inslaap valt. Die niet na 1 dag je hart weer zal breken. Een man die je hand vast pakt waar zijn vrienden bij zijn. Iemand die zegt dat hij zo gelukkig met je is, En dat jij het mooiste bent wat hem is overkomen. Die ene man die naar zijn vrienden loopt en trots zegt: dat is mijn vrouwke of vriendin. Ben je er mee eens kopieer en zet op je muur…😍

• 3OzyRUp.jpg

• of van die mensen die persoonlijke shit uitvechten op facebook.

0_1518097370568_9e4a60c0-4834-4c0e-b7aa-879343de547a-image.png

• De meesten van jullie niet, maar mijn familie en mijn echte vrienden zullen dat wel doen.
    Ter ere van iemand die tegen kanker vecht of hun strijd tegen kanker heeft verloren.
    🌻🌻🌻🌻🌻🌻
    🎗🎗🎗🎗🎗🎗
    Kopiëren en plakken

• 0_1518098296826_679bff20-45c8-43da-892d-0ec130b0e46c-image.png

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.