Mijn tracks 2005 - 2013

• Global Moderator

In deze periode was ik redelijk actief met muziek bezig. Veel tracks nooit geupload omdat ik er geen zin in had, of er zelf nooit trots op ben geweest.

MAAR NU… upload ik speciaal voor jullie al mijn teringherrie die ik ooit gemaakt heb (oehw spannend)
    Sommige zijn nooit verder gekomen dan een half afgemaakte demo versie, en anderen zijn helemaal klaar maar nooit geupload.

De reden dat ik dit topic maak is omdat ik een oude back-up vond van mijn oude harde schijf van 2009, dus vandaar :p

Hoeremeisje

Het echte werk begon in 2006 met hoeremeisje. Dit was mijn eerste creatie die ik op YouTube flikkerde. Wonder boven wonder vonden mensen het een lekker nummer. Ik kreeg zin om meer ‘herrie’ te maken en probeerde mijn eigen stijl te ontwikkelen. Maar dit lukte mij niet, omdat ik te veel mijn best deed om 1 stijl aan te houden. Ik raakte maar niet tevreden over volgende creaties en heb aardig wat materiaal weggeflikkerd.

Stormschade

Volgens mij is het bij deze nooit verder gekomen dan een demo die ik heb geüpload. Het nummer wel afgemaakt maar ben er nooit tevreden over geweest. Deze ongeveer 2 maanden na Hoeremeisje gemaakt. Maar volgens mij heeft deze YouTube nooit gehaald.

Scars

Van dit nummer weet ik werkelijk niks meer. De reden waarom ik het gemaakt heb weet ik niet, volgens mij was dit in de periode dat ik veel naar muziek van DJ Promo luisterde en ik iets met een melodie wilde doen die niet helder doorklonk. Ook geen idee of dit ooit op YouTube heeft gestaan of niet.

Wanneer Je Dicht Bij Mij Bent

Ergens in de periode dat ik met Jannelie een relatie had heb ik dit nummer gemaakt. We keken vaak Disney films en dit was beide ons favoriete nummer. Het was in de periode dat ik veel snellere muziekstijlen luisterde en ik dacht, laat ik eens kijken of ik het zelf ook kan produceren. Achja, het was een eerste en laatste poging.

Klootzak

Begin 2007 dit nummer gemaakt. Samples komen uit de film Schatjes. Verder dan een korte demo op onzin.com is het niet gekomen. Heb het nummer daarna wel afgemaakt maar volgens mij is de volledige versie nooit online gekomen.

It Sucking Fucks

Demo versie heeft (onder Blind;9) op YouTube gestaan. Dit nummer wat relatief simpel in elkaar gezet is vind ik toch nog altijd wel leuk om terug te luisteren. Ik word er vrolijk van. Samples komen uit een citroën reclame (meisje) en het ‘it sucking fucks’ komt van de Angry Video Game Nerd.

Coyote

Coyote (Ponygirl) vond het origineel hiervan mooi (weet me god niet meer hoe het origineel heet) maar meen dan een simpele kick eronder gezet heb ik niet. Was in een half uurtje klaar ;p

DRRD

Waar staat de afkorting voor? Ik heb werkelijk geen idee. Het kan zijn dat ik het snel op moest slaan en random wat letters typte. Maar het kan ook zijn dat het wel ergens voor staat.

How Real It Al Was

Veel samples hieruit komen uit DRRD. De vocal samples, geen idee waar ze vandaan komen. Maar dat zou ik wel graag willen weten. Als iemand het me kan vertellen, graag. :D

What If Charly Lownoise & Mental Theo Did Frenchcore?

Voor de fun ooit gemaakt. Frenchcore kick onder een aantal bekende tracks van Charly Lownoise en Mental Theo.

Cheese Omelette (Omelette Du Fromage)

Ook voor de fun gemaakt, samples komen uit de aflevering “The Big Cheese” van Dexter’s Laboratory.

Go Wild

Frenchcore trackje. Korte demo hiervan stond op Soundcloud. Afgemaakt maar nooit online gezet.

Inhoudsloze Nepmuziek (demo)

Eind 2010 begonnen aan deze track. Hier ben ik op vastgelopen en heb hierna 2 jaar lang niks meer aan muziek gedaan. Ik hoop deze ooit nog wel af te kunnen maken want ik vind het persoonlijk wel goed klinken.

Hoera Voor De Hardcore Scene (Enkel melodie)

Vlak voor de 2013 edit van Hoeremeisje heb ik deze melodie gemaakt. Hij is oorspronkelijk van “Hoera Voor De HipHop Scene” van LVO.

Youtube Video

vanaf 0:21 is hij te horen.

Hoeremeisje (2013)

Helaas heb ik hier geen mp3 meer van. Hij is hier te beluisteren in de Hardcore Mix van DJ P-Devil.

Begin 2013 na ruim 2 jaar weer eens mijn muziek programma’s geopend. Hier is het ook bij gebleven en is ook het laatste wat ik gedaan heb qua muziek produceren.

• Je vergeet tracks als Aidsworm en zo joh :p

• En waar is I love living life?

• En jouw remix van Paint it Black?

• En je nummers die Nicky verkracht had :P.

• die frenchcore klinkt wel leuk de anderen zijn niet zo mijn ding

• Moderator

Go wild en it sucking fucks zitten best goed in elkaar.

Waarom ben je ermee gestopt?

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.