KEEN

Rembo & Rembo

• Admin

Wie kent dit nog?

Rembo & Rembo was een absurdistisch televisieprogramma voor jongeren van Theo Wesselo en Maxim Hartman. Het programma werd van 1987 tot 1995 uitgezonden door de VPRO bij Villa Achterwerk. De bijbehorende slogan was: “Rembo & Rembo; bovenmaatse humor van de 1 na bovenste plank”.

Wikipedia

Ik weet nog dat een vriendje van mij dit nooit mocht kijken omdat er bepaalde scenes met poep e.d. in te zien waren. Daarom kwam hij vak bij mij thuis na school en gingen we Rembo & Rembo kijken. Als ik het niet kon kijken nam mijn moeder het op op een videoband zodat ik het later kon terugkijken.

• Global Moderators

Ja Rembo en Rembo, dat waren nog eens tijden!

De Gluurbuur, Graaienmaar, Prof. Paardekuth, Opmerkelijke mensen, de oplichter in de duinen. Oh en natuurlijk de Familie Magdat

Heerlijk.

• Admin

@eximius zegt in Rembo & Rembo:

de oplichter in de duinen

er was zo’n aflevering dat hij condooms verkocht. Geen idee wat condooms waren maar je dacht dat het iets normaals was modat het in een kinderprogramma voorkwam :p

Als die shit vandaag de dag op de buis kwam waren er veel ouders die met het handje voor de mond en een lange ‘oooooh’ de TV uitzette en op Facebook steun zoeken bij andere moeders die hetzelfde reageren ;9

• Global Moderators

@keen zegt in Rembo & Rembo:

@eximius zegt in Rembo & Rembo:

de oplichter in de duinen

er was zo’n aflevering dat hij condooms verkocht. Geen idee wat condooms waren maar je dacht dat het iets normaals was modat het in een kinderprogramma voorkwam :p

Als die shit vandaag de dag op de buis kwam waren er veel ouders die met het handje voor de mond en een lange ‘oooooh’ de TV uitzette en op Facebook steun zoeken bij andere moeders die hetzelfde reageren ;9

Inderdaad, dat soort dingen zul je nu echt niet meer op TV zien :P
    De maatschappij is met dat soort dingen tegenwoordig zo “overprotective”

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.