Ben jij ooit betrapt?

• | 2

Ik ben nooit betrapt tijdens het fappen, wel 1 keer met een meisje op schoolkamp betrapt door een leraar die in ons huisje kwam kijken of iedereen er was. Mijn ouders hebben me nooit betrapt :p terwijl ik heel wat meiden boven heb gehad.

Jullie?

• | 13

Aantal x door me moeder erg ongemakkelijk. Vooral voor de meid waarmee ik het deed 😂

• Global Moderator
    | 497

Bijna betrapt tijdens het vreemdgaan ;-;

• Moderator
    | 123

Een keer door mijn broer… ongemakkelijk

• | 4

Volgens mij niet, en zo wel dan zijn diegene die me betrapt hebben er subtiel over geweest.

• | 132

M’n broer is wel een keer mn kamer binnen gelopen maar heeft dacht ik niks gezien.

En op een schoolfeest een keer. Mensen zagen opeens 4 voetjes onder de deur van de wc :P

• Global Moderator
    | 463

Volgens mij ben ik nooit betrapt of bijna betrapt, als dat is gebeurd kan ik het me in elk geval niet herinneren…

• | 0

Ikke niet , 😂

• | 158

nee

• Teamleider
    | 29

2x betrapt door een vriendin, eerste keer was in mijn achtertuin toen mijn ouders op vakantie waren en mijn vriendin had de sleutel van het huis en stond ineens in de tuin. Tweede keer was op vakantie toen was een vriendin ‘per ongeluk’ de verkeerde tent in gegaan.

1x betrapt door iemand van de roomservice. We waren in een hotel en vergeten de deur op slot te doen. >.<

1x betrapt door mijn nichtje waar ik samen met mijn toenmalige vriendin op aan het passen was. We hebben het 's avonds eerlijk tegen mijn oom en tante gezegd die een beetje geschokt reageerde omdat het ook gelijk mijn coming out was :p

• | 4

@Eend Je zou bijna denken dat je best onvoorzichtig bent :P.

• | 23

Ik ben eens betrapt door mijn vader toen ik met een fuckbuddy bezig was. Zijn reactie Heb jij geen school vandaag? XD

• Global Moderator
    | 497

@Eend zegt in Ben jij ooit betrapt?:

2x betrapt door een vriendin, eerste keer was in mijn achtertuin toen mijn ouders op vakantie waren en mijn vriendin had de sleutel van het huis en stond ineens in de tuin. Tweede keer was op vakantie toen was een vriendin ‘per ongeluk’ de verkeerde tent in gegaan.

1x betrapt door iemand van de roomservice. We waren in een hotel en vergeten de deur op slot te doen. >.<

1x betrapt door mijn nichtje waar ik samen met mijn toenmalige vriendin op aan het passen was. We hebben het 's avonds eerlijk tegen mijn oom en tante gezegd die een beetje geschokt reageerde omdat het ook gelijk mijn coming out was :p

Ben je lesbisch of biseksueel?

• Global Moderator
    | 497

@bloemie zegt in Ben jij ooit betrapt?:

@Eend zegt in Ben jij ooit betrapt?:

Ben je lesbisch of biseksueel?

Ik besef me net dat het een brutale vraag is maar ik ben zelf niet 100% hetero namelijk xD

• | 4

@bloemie Waarom is 't brutaal dan?

• Global Moderator
    | 497

@Buffela zegt in Ben jij ooit betrapt?:

@bloemie Waarom is 't brutaal dan?

Ik ken haar niet, en het klinkt hetzelfde van: ‘heb je een pener of een vagijn’ als mensen niet weten of je een man of een vrouw bent. Het gaat mensen eigenlijk niks aan, behalve als je serieus geïnteresseerd bent (wat in veel gevallen niet zo is).

• | 4

Je kwam best serieus over vond ik hoor :P.

• Global Moderator
    | 497

@Buffela zegt in Ben jij ooit betrapt?:

Je kwam best serieus over vond ik hoor :P.

Klopt maar ik wil niemand opdringen.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.