[Tutorial] Signature // Invincible

• Global Moderator

Hier weer een leuk versierd vakje van 500 bij 200 pixels:
    UIeyz.png

Wat heb je nodig?

En dat was het wel zo een beetje.

Stap 1.
    Open een bestandje van 500x200 pixels.

Stap 2.
    Open deze texture en plak deze erin. Bij mij ziet het er nu zo uit:
    CRx0f.png

Stap 3.
    Open dan de andere texture en plak deze erin. Zet de laag daarna op Darken.
    Xzhz3.png

Stap 4.
    Kies een foto uit, plak deze in het bestandje en verklein het, tot je het mooi vindt. Knip het model daarna zo precies mogelijk uit. Doe dit ook met de tweede foto. Zet daarna de modellen op hun plek. (Koest!)
    SehgG.png

Stap 5.
    Open de derde texture. Ga naar Image > Adjustments > Invert, of druk op CTRL I. Kopieer de texture en plak deze in de signature. Zet het op z’n plek, en gooi de laag dan op Overlay.
    A4wFx.png

Stap 6.
    Ik vind het er een beetje saai uitzien. Het moet wat meer een geheel worden, dus besluit ik een Gradient Fill layer aan te maken.
    Ga naar layer > New Fill layer > Gradient
    Ik heb de kleuren #7bb400 (links) en #bffe00 (rechts) gekozen. Klik op ok, en zet de laag op Color Burn.
    tEHt5.png

Stap 7.
    We zijn er bijna – alleen de tekst moet nog gedaan worden.
    Ik heb het lettertype Channel Slanted 2 gebruikt. Het normale lettertype heet Channel.
    2 kleuren rood gekozen, een normale en een donkere, gepikt uit de signature, en de tekst ‘Invincible’ getypt.

Ga nu naar de Blending Options van die laag, en doe bij de Gradient Overlay die 2 kleuren rood instellen. Dat doe je door dat gradientbalkje aan te klikken, en dan de eerste gereedstaande gradient aan te klikken. Zet de angle op 98 graadjes en druk dan op ok.

Pleur het ding op de goeie plek, draai een beetje, doe wat je wilt.
    Sla het op en je bent klaar.
    YOHO

• VInd stap 3 het mooiste :P.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.