KEEN

Als een man met veel vrouwen naar bed gaat Is hij een baas

• Als een vrouw met veel mannen naar bed gaat Is zij een slet?

Eens of oneens?

• Ik zeg eens, want als man zijnde moet je veel moeite doen om een vrouw in bed te krijgen en als vrouw zijnde moet je een vrouw zijn om veel mannen in bed te krijgen.

Mannen weigeren geen sex

• Ik vind dat zowel man en vrouwen zoveel bed partners mogen hebben als zij zelf willen. Een man die elke avond met een vrouw/man in bed ligt vind ik sletterig, zelfde geld voor een vrouw.Zolang hun daar comfortabel bij zijn.

• Ik heb niet echt een kant hier, ik ben all for het 'als het kan en je doet er niemand kwaad me, go for it.'
    Maar echt… soms.
    Waar ik dan ook echt een schijt hekel aan heb zijn van die mensen, en dit geldt voor mannen net zo goed, die de halve stad afneuken om zich waardig te voelen om achteraf te gaan bitchen ‘ik word alleen maar gebruikt’ maar vervolgens gewoon doorgaan.
    Dat is geen mens, dat is handel.

Ik rust mijn koffer.

• Als man heb ik nog nooit moeite gehad iemand in bed te krijgen. Wat jij zegt is een puberale gedachte. Ik kan er zo veel krijgen als ik wil. Doe er ook geen moeite voor. Ik wil niet gaan zitten opscheppen maar eerlijk… ik ben de tel kwijt. Is ook niet belangrijk. Mij gaat het meer om kwaliteit dan om kwantiteit. Mijn advies aan alle pubertjes hier is dan ook: geniet van wat er te beleven is en doe niks tegen je zin. Maar durf je grens te verleggen.

• zegt in Als een man met veel vrouwen naar bed gaat Is hij een baas:

Waar ik dan ook echt een schijt hekel aan heb zijn van die mensen, en dit geldt voor mannen net zo goed, die de halve stad afneuken om zich waardig te voelen om achteraf te gaan bitchen ‘ik word alleen maar gebruikt’ maar vervolgens gewoon doorgaan.

Je hebt het over mijn ex.

• Ik zeg onneens. Een man of vrouw mag zelf bepalen met hoeveel verschillende mensen hij/zij naar bed gaat. Als je van seks houdt is je dat niet iets voor te schamen. Ik vind het dikke onzin dat een man “een baas” is als ie met veel vrouwen naar bed gaat en een vrouw een slet. Omdat een man zogenaamd meer moeite moet doen. Misschien is dat wel zo, maar om nou te zeggen dat een man daarom een baas is een vrouw een slet, tyf toch op.

• Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij vrolijk van wordt. Het gaat mij niets aan met hoeveel mensen iemand iets doet tenzij ik er één van ben misschien.

• zegt in Als een man met veel vrouwen naar bed gaat Is hij een baas:

Ik zeg eens, want als man zijnde moet je veel moeite doen om een vrouw in bed te krijgen en als vrouw zijnde moet je een vrouw zijn om veel mannen in bed te krijgen.

Mannen weigeren geen sex

Klopt best wel inderdaad.

Je kunt hoog of laag springen, maar aan het einde van de dag is het voor een man gemiddeld een stuk meer moeite om een meisje in bed te krijgen. Terwijl een vrouw ( mits in bezit van een middelmatig uiterlijk ) letterlijk alleen tegen praktisch gezien elke man, “hey, neuken?” hoeft te zeggen.

• Een slot wat met elke sleutel open gemaakt kan worden is waardeloos.

Een loper wat veel sloten open kan maken is waardevol.

Begrijp je waar ik heen wil gaan?

• Blogger

zegt in Als een man met veel vrouwen naar bed gaat Is hij een baas:

Een slot wat met elke sleutel open gemaakt kan worden is waardeloos.

Een loper wat veel sloten open kan maken is waardevol.

Begrijp je waar ik heen wil gaan?

Maar dat geldt voor mannen toch ook?

Vind het wel een beetje seksistisch dat vrouwen ‘speciaal’ zijn omdat ze een slot hebben of wat dan ook

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.