KEEN

Kan ze zwanger zijn?

• Mijn beste vriendin heeft vorig jaar in de herfstvakantie een one night stand gehad en toen daarna was ze heel misselijk zei ze maar ze dacht dat het door het eten kwam. Maar met oud en nieuw kwamen de goede voornemens te spreken en toen zei ze lacherig dat ze moest afvallen omdat ze afgelopen 3 maanden bijna 10 kilo was aangekomen.

Ik denk dat ze zwanger is maar ik durf haar dat niet te vragen of te zeggen. Maar kan ze zwanger zijn geraakt en weeg je dan 10 kilo zwaarder in 4 maandjes?

Ze is 14 jaar en ik kan niet echt zien dat ze 10 kilo erbij heeft gekregen maar als je zwanger bent zie je dat ook niet altijd of wel?

• Admin

Laat haar een zwangerschapstest halen om zeker te zijn. Als je een vriendin van haar bent moet je dit soort dingen tegen elkaar kunnen zeggen toch?

• 10 kilo is wel een heel zwaar kind, niet dan?
    Ik denk dat ze aangekomen is van de feestdagen.

• Blogger

zegt in Kan ze zwanger zijn?:

10 kilo is wel een heel zwaar kind, niet dan?

Het is niet alleen het kind dat zoveel weegt, je hebt ook nog een placenta, vruchtwater, je houdt meer vocht vast en eet ook veel meer.

Maar dat terzijde, laat haar je zorgen weten en doe een zwangerschapstest. En doe het veilig.

• @snoetie zegt in Kan ze zwanger zijn?:

zegt in Kan ze zwanger zijn?:

10 kilo is wel een heel zwaar kind, niet dan?

Het is niet alleen het kind dat zoveel weegt, je hebt ook nog een placenta, vruchtwater, je houdt meer vocht vast en eet ook veel meer.

Maar dat terzijde, laat haar je zorgen weten en doe een zwangerschapstest. En doe het veilig.

Maar dat heb je na 3/4 maanden nog niet

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.