KEEN

deed.exe laat pc crashen

• Bepaalde software heeft een merkwaardige executable file weten binnen te halen. Zodra ik deze stop via het taakbeheer dan loopt mijn pc vast en moet ik hem via de resetknop rebooten. Ik heb op Google gezocht maar ik kan hierover niks vinden ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat deze file doet en welk programma hier gebruik van maakt.

0_1515465554120_075bc2d4-3459-4ab2-8475-181dba28ea30-image.png

Deze programma’s heb ik op mijn computer gedownload en geïnstalleerd.

• Google Chrome
    • Avast Free Antivirus 17.9.2
    • GMail Drive
    • VLC media player
    • WinRAR
    • Adobe Photoshop CS6
    • Adobe Illustrator
    • Wise System Monitor
    • Discord
    • Driver Booster Free
    • Firefox
    • DirectX
    • Cydia Cloud
    • Realtek High Definition Audio
    • Maryfi
    • Vuze
    • Advanced IP Scanner 2.5.3
    • Wise Force Deleter
    • Bearshare
    • MediaMonkey
    • .NET Framework
    • Frostwire
    • Eassos Recovery
    • Recover My Files
    • CCleaner

Ik ben al zo lang gast op uw site dat ik dacht ik vraag het hier even. Ik ben niet zo goed bekend met andere social media.

chris

• Global Moderators

Misschien even antimalware bytes installeren, virus scanners nemen niet altijd alles mee

• Global Moderators

Er valt inderdaad niks geks te vinden op google als je zoekt op "deed.exe"
    Zoals @Chaussettes al aangaf, download even Malware Bytes and laat die even een full scan doen.

Mocht MalwareBytes niks vinden kun je eens kijken of hij in de lijst met opstart processen staat.
    Open start menu > typ ‘MSconfig’ en druk op enter > Ga naar tabblad ‘Opstarten/Startup’ en kijk of er iets staat van deed en schakel het uit.

Mocht daar ook niks staat kun je eventueel nog kijken tussen de services.
    Open start menu > typ ‘services.msc’ en druk op enter > Kijk of er iets van ‘deed/deed.exe’ voorkomt in die lijst en schakel het uit.

• Admin

Het geheugen gebruikt 716.816 kb.
    Misschien is het malware wat zwaar actief op de achtergrond draait.

zoals @Eximius zegt even Malwarebytes downloaden en scannen en eventueel als je er niet uitkomt screens hier droppen van de resultaten.
    https://nl.malwarebytes.com/mwb-download

• Er staat nergens op Google iets over deed.exe

heb je het goed geschreven?

Hetzelfde maar dan anders

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.