Ervaringen smartphones van Banggood.com \ Gearbest.com

• Global Moderators

Je kunt prima een toestel kopen op Banggood, aliexpress, gearbest, geekbuying etc.

Er is inderdaad een kans op bijkomende kosten dit geldt voor alles buiten de EU van boven de €22.

Bestel je iets was onder de €150 zit dan betaal je hooguit alleen de btw en verder geen invoerrechten of inklaringskosten.

Ps. Doogee maakt leuke toestellen maar ze hebben bijna allemaal Mediatek chips. Ik heb zelf left een Qualcomm chip omdat daar vaak ook meer custom roms voor zijn.

PSS. Let erop dat het toestel wat je kiest wel de GSM en LTE banden ondersteund die in Nederland door jouw provider gebruikt worden!

• @wicket Heb even zitten kijken en die xiaomi redmi note 4x en het is inderdaad een goede kandidaat ook zeker niet zo duur.
    @Eximius Thanks voor de info. Die Doogee blijken toch niet zo heel geweldig te zijn; slechte kwaliteitscontrole en andere rare dingen die voorkomen. voor mijn primaire telefoon wil ook altijd een Qualcomm chipset maar gezien dit over een paar weken toch de reserve word maakt dat niet zo heel veel uit. GSM en LTE banden check ik inderdaad altijd even :).

Zag gisteren avond ook nog de Homtom S9 plus staan die er in principe ook niet verkeerd uitzag kwa specs en prijs. Wel grappig dat er echt duizenden verschillende telefoons op zo’n Chinese market staan die allemaal iets van elkaar weg hebben haha

• Ik denk dat dat soort shops niet te vertrouwen zijn. Als ze echt zo goed en goedkoop zijn waarom zie je hier dan niemand met die toestellen rondlopen?

Geef mij maar een betrouwbaar merk.

• Global Moderators

zegt in Ervaringen smartphones van Banggood.com \ Gearbest.com:

Ik denk dat dat soort shops niet te vertrouwen zijn. Als ze echt zo goed en goedkoop zijn waarom zie je hier dan niemand met die toestellen rondlopen?

Want er zijn in Nederland geen mensen met een Huawei, Oneplus, of Xiaomi toestellen?
    Zijn er genoeg hoor.

Xiaomi is nota bene de 3e grootste smartphone fabrikant ter wereld.

Edit: En wat betreft dat die shops niet betrouwbaar zouden zijn. Ik heb dit jaar meer dan 100 bestellingen gedaan om AliExpress en heb eigenlijk maar 2x gehad dat iets niet aankwam. Kreeg gewoon m’n geld terug (was maar €1 ofzo)

• Global Moderators

Ik denk dat dat soort shops niet te vertrouwen zijn. Als ze echt zo goed en goedkoop zijn waarom zie je hier dan niemand met die toestellen rondlopen?

miss omdat iedereen voor het bekende merk gaat?

• Admin

Jammer dat je er zo over denkt. Ik kan uit ervaring zeggen dat de Xiaomi redmi note 4x zeker geen slecht toestel is. Dit kan ik uit persoonlijke ervaring zeggen, heb jij die ook?

Goedkoop toestel, goedkope shop, Top toestel, zou hem zo aanraden.

• Ik heb ook een xiaomi via AliExpress en ik heb geen problemen gehad met de levering. Het is een prima toestel voor die prijs en koop er graag weer.

De reden waarom mensen niet gaan voor die topestellen is omdat ze een stukje human service willen. Ze willen communiceren op de oude manier en voor die service betaal je de extra euro’s.

• Global Moderators

Ik heb ook een xiaomi via AliExpress en ik heb geen problemen gehad met de levering. Het is een prima toestel voor die prijs en koop er graag weer.

De reden waarom mensen niet gaan voor die topestellen is omdat ze een stukje human service willen. Ze willen communiceren op de oude manier en voor die service betaal je de extra euro’s.

Dat, en dat mensen denken dat ze geen garantie hebben of dat het teveel gedoe is om aanspraak te maken op garantie wanneer nodig.

Tegenwoordig hebben alle smartphones op aliexpress een jaar garantie via Allianz. Due regelen alles voor je als er iets mis gaat.

• Global Moderators

0_1515697175189_IMG_20180111_195826.jpg

Nou kijk eens hoe onbetrouwbaar die Aziaten zijn, sturen ze me zomaar een toestel op van €300 die mij maar €129 kostte.

• @eximius Klinkt als een goede deal!
    Wel snel flashen of rooten, mijn vorige xiaomi zat vol chinese bloatware haha.

• Global Moderators

@volt zegt in Ervaringen smartphones van Banggood.com \ Gearbest.com:

@eximius Klinkt als een goede deal!
    Wel snel flashen of rooten, mijn vorige xiaomi zat vol chinese bloatware haha.

Ik heb een global version gekocht. Enige wat er eigenlijk van Xiaomi op zat was Miui forum, Mi Home, en Mi Remote. Maar die gebruik ik zelf ook gewoon allemaal :P

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.