KEEN

Mijn nieuwe 2.1 speakersetje Logitech Z623

• Admin

Vandaag heb ik mijn speakersetje opgehaald. Had hem dinsdagmiddag besteld bij Megekko Ik had nog een kortingscode van 15 euro liggen omdat ik een paar dagen terug ook een harde schijf had gekocht via hun. Dat bracht het totaalbedrag voor mij op 133 euro met een gratis fietspomp (Nee, ik snap de connectie tussen een speakerset en een fietspomp ook niet, misschien willen ze dat ik het setje opblaas ofzo :9).

Merk Logitech
    Audio kanalen 2.1
    Vermogen RMS 200 Watt
    Vermogen satelliet(en) 35 Watt
    Vermogen subwoofer 130 Watt
    Afmetingen satellieten 117 x 126 x 196 mm
    AUX Ingang 2x
    Mini jack (3.5mm) aansluitingen 1x
    Hoofdtelefoon uitgang 1x
    Frequentiebereik 35 - 20.000, 35 - 20000 Hz
    Kleur product Zwart
    EAN 50992060248209
    Vendorcode 980-000403
    Garantie 24 Maanden

Megekko

De levering was zoals ik van ze gewend ben lekker snel en netjes. Dinsdagmiddag tegen 17:00 mijn bestelling geplaatst en rond 14:00 vandaag kreeg ik al een bericht dat het was afgeleverd bij een ophaalpunt van postNL (Dit heb ik zelf aangegeven omdat ik zelden thuis ben overdag en ik dagelijks bij de Jumbo mijn boodschappen doe. In de Jumbo zit ook de PostNL).

0_1515028198701_c1777ae5-324f-4bf4-beb6-653e2ac20ce9-image.png

Omdat ik vanavond naar mijn vriendin ging heb ik het pakketje thuis neergezet en pas net (01:30) uitgepakt en aangesloten. Gezien de tijd kan ik het dus niet optimaal testen maar wat ik al hoor is verbazingwekkend goed. De bass is helder en de hoge tonen komen ook lekker binnen. Ik heb in enkele reviews gelezen dat men de kabels aan de korte kant vind. Ik vind dat juist niet. Ik vind het juist verschrikkelijk als je een halve kilo aan kabels over je bureau/op de grond hebt liggen. Kabellengte is precies goed, het had zelfs nog iets korter mogen zijn.

0_1515028206245_0451d3a3-425d-4739-972f-b4f0078f6a2f-image.png

Hiervoor had ik een soundbar van Samsung. Dit setje is qua kwaliteit en zuiverheid op vele vlakken beter dan de soundbar. Het enige wat ik mis is de afstandsbediening, maar dat is dan ook tevens het enige minpunt wat ik kan benoemen van deze prachtige set.

Het Design vind ik prachtig. Lekker een aanwezige look, geen blok, maar een mooie ‘iglo/druppel’. De draaiknoppen werken goed zonder gekraak (wat ik bij mijn vorige Logitech setje wel had). Hiervoor was ik wel even bang omdat ik dat ook in enkele reviews heb gelezen dat het geluid kraakt op het moment dat je aan de volume of bass-knop draait. Ik heb hem een aantal keer open en dicht gedraaid en geen kraakje te horen. Brede smile hier :D

Mocht jij nog op zoek zijn naar een speakersetje met mooi vol geluid dan is dit zeker een aanrader. Voor filmliefhebbers is dit setje misschien minder geschikt omdat het een 2.1 setje is en geen 5.1. Ik heb niet de juiste kamerindeling voor een 5.1 setje dus ik ben tevreden met deze 2.1 set.

Dit setje op:
    Logitech
    Tweakers
    Megekko (waar ik hem vandaan heb)
    Mediamarkt
    Bol.com

• Is hier ook een 5.1 versie van?

• Global Moderators

zegt in Mijn nieuwe 2.1 speakersetje Logitech Z623:

Is hier ook een 5.1 versie van?

Jazeker, die is nog mooier. (vind ik)

De Logitech Z906

0_1515078138265_0996a3bd-3982-4586-9ae5-4c7033c8bd5d-image.png

• Global Moderators

wtf een fiets pomp erbij krijgen xD

• Moois is anders

• Nooit van Me leven met zoiets thuiskomen

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.