Rapper Sjors alweer vrijgezel

• Admin

Eind november schreeuwde rapper Sjors het nog van de daken: hij was tot over zijn oren verliefd op de Spaanse Sue. Maar de liefde blijkt van korte duur te zijn geweest, Sjors is namelijk alweer vrijgezel.

3d6623ca-ec89-11e7-ac48-7b184a3338bc.png

"Het is officieel uit tussen ons, tussen mij en Sue”, zo vertelt Sjors op Instagram. "Dan kom ik erachter dat ze gewoon in Nederland is zonder het mij te vertellen. En terwijl ze al een paar dagen hier is, dat ik gewoon denk dat ze nog in Spanje is.”

Volgens Sjors dacht Sue dat hij vreemdging. "Denken dat ik een andere meid had, terwijl ik haar trouw was tot gister. Ze zegt ook niet dat ze van me houdt. Al die dingen die je graag wel eens wilt horen, die worden niet gezegd.”

De breuk kwam naar eigen zeggen volslagen onverwacht en was dan ook een klap in het gezicht. "Gewoon bam, finito. Goodbye.”

bron https://www.telegraaf.nl/entertainment/1483347/rapper-sjors-alweer-vrijgezel

• Verbannen

Komt wel goed veel meer guppe in de zee

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.