Fitness interessant maken

• Admin

Ik ben 2 weken geleden begonnen met fitness. Het probleem is echter dat ik me snel verveel. Dezelfde bewegingen steeds maar weer herhalen e.d.

Heeft iemand tips om fitness leuker te maken. Ik volg het 3x een uur in de week maar ben nu een beetje op een punt dat het snel leuker moet gaan worden anders hou ik het geen 10 weken vol. Het stukje “het is goed voor je lichaam” motiveert mij helaas niet voldoende.

Hoe maak ik fitness voor mezelf interessant genoeg?

• Global Moderators

Ligt er een beetje aan wat je doet, maar je kunt een film opzetten, of om de zoveel minuten een andere oefening te doen.

• Conditie afwisselen met kracht.
    Elke 10 minuten wissele.
    10 minuten cardio en dan 10 minuten kracht
    dat scheelt al veel,
    Daarmee gaat de tijd een stuk sneller,
    ook kan je met verschillende oefeningen 1 bepaalde spiergroep pakken.
    Zodat je niet de hele tijd de zelfde oefening hoeft te doen voor ( bijvoorbeeld je schouders )
    dat zijn mijn tips
    en natuurlijk muziek op zetten !!

• Blogger

Ik zette altijd muziek of een video op. Dan raakte ik afgeleid en ging de tijd sneller. Ook veel afwisselen qua apparaten wilden wel helpen.

Sommige dingen die je binnen doet (hardlopen, fietsen) buiten doen. Ben je voor een deel weer minder binnen.

• Admin

Bedankt voor de tips, ik fitness nu inmiddels een paar weken en ik heb er een vast groepje gevonden waarmee ik oefeningen doe. Ik praat nu ook wat meer en soms als ik beenoefeningen doe ben ik aan het videobellen :p

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.