KEEN

Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn

• Admin

@snoetie zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

@keen zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

@snoetie zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

@keen zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

Maar als het in de voorwaarden staat, of op de website zelf, is er toch niks aan de hand?

Ik vind ‘niks aan de hand’ een beetje een te makkelijke uitspraak.

Hoezo vind je dat?

Omdat er wel degelijk iets aan de hand is anders zou het wel wat transparanter zijn.

Het zit met een reden verstopt op een plek waar ‘onwetende’ het niet vinden, eerlijker was al geweest als het dmv een pop-up verscheen bij aanmelding. Dus ja, er is wel degelijk iets aan de hand als het op zo’n manier moet.

Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Echter, de websites waar ik voor werkte hadden het gewoon op de frontpage gezet.

Ik bedoelde ook niet de ‘operators’ maar de websites. Bij de operator-sites staat het wel duidelijk dat het om berichten van erotische inhoud gaat en zit het niet ver weggewerkt in de algemene voorwaarden. Ik bedoelde juist de sites die de indruk wekken dat het een profielen website is waar je in contact kan komen met andere personen.

• Ik zat toen ik klein was op sugababes :(

• Ik dacht op appmetmij.nl met een mooie meid te chatten. Heb 40 euro uitgegeven aan credits. Maar toen ze keer op keer stuurde dat ze pas wilde afspreken als we elkaar wat langer kende begon ik argwaan te krijgen en ben ik op google gaan zoeken. Zo ben ik op deze pagina gekomen en las ik dat het allemaal net is.

Begeven jullie je in een positie om het geld waarmee ik credits heb gekocht terug te vorderen bij de website of staan jullie daar los van?

Met vriendelijke groet,

Aad Bosman

• Blogger

zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

Ik dacht op appmetmij.nl met een mooie meid te chatten. Heb 40 euro uitgegeven aan credits. Maar toen ze keer op keer stuurde dat ze pas wilde afspreken als we elkaar wat langer kende begon ik argwaan te krijgen en ben ik op google gaan zoeken. Zo ben ik op deze pagina gekomen en las ik dat het allemaal net is.

Begeven jullie je in een positie om het geld waarmee ik credits heb gekocht terug te vorderen bij de website of staan jullie daar los van?

Met vriendelijke groet,

Aad Bosman

Wij staan daar los van.

• Gegroet,

Ik zit sinds kort op de website sh00t.nl dat is een profielensite om in contact te komen met dames die wel in zijn voor een afspraakje. De eerste 3 berichten kon ik zonder credits versturen. Nu moet ik mijn credits opwaarderen om een privé berichtje te sturen.

Ik krijg dit soort berichten van de dames.

Janneke92: Ik ben in het echt best verlegen, vandaar dat ik het via hier probeer. Durf jij met mij te cammen?

Suus88: Hallo daar. Ik zie dat je niet van het chatten bent, maar zou je wel even kennis willen maken hier en kijken of er genoeg klik is voor een afspraakje? Groetjes, suus88

SillyMilly: Zit momenteel met een erg klein inkomen en moet toch proberen een beetje rond te gaan komen, begrijp je dat? Daarom liefst niet teveel berichten verspillen en mocht je nu al tijd hebben voor seks. Kan je dan 30 euro missen? Laten we discreet iets vastzetten als je wilt? Geile kus en tot zo?

QueenBee: Ik kwam je profiel tegen en ik wil graag met je in contact komen. Ik hoop dat jij interesse hebt…

KarinSanders: Schat, Je bent als een van de weinige online zo vroeg. Ben je net als mij een ochtend mens of ga je straks je bedje in?

Dit was het laatste bericht wat ik gratis kon versturen naar een
    vrouwtje.

GingerSpice: Hoi schatje, zin om te chatten. Ik heb je een paar credits gegeven. Een bedankje zou ik erg op prijs stellen kus.

DenBosch51: Bedankt voor de credits. Waar kom je vandaan, ik kom uit Den Bosch zoals je aan mijn naam kunt zien. Kus.

GingerSpice: Wat zeg je nou dan eigenlijk? Ik weet niet wat jij precies bedoeld eigenlijk?

Is het verstandig om credits op te waarderen of denken jullie dat deze berichten zijn?

• Dit is het betaalvenster.

0_1524613309609_673eb0df-b8ab-4b5e-a3b2-cf22cd13fc12-image.png

• Blogger

• zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

Gegroet,

Ik zit sinds kort op de website sh00t.nl dat is een profielensite om in contact te komen met dames die wel in zijn voor een afspraakje. De eerste 3 berichten kon ik zonder credits versturen. Nu moet ik mijn credits opwaarderen om een privé berichtje te sturen.

Ik krijg dit soort berichten van de dames.

Janneke92: Ik ben in het echt best verlegen, vandaar dat ik het via hier probeer. Durf jij met mij te cammen?

Suus88: Hallo daar. Ik zie dat je niet van het chatten bent, maar zou je wel even kennis willen maken hier en kijken of er genoeg klik is voor een afspraakje? Groetjes, suus88

SillyMilly: Zit momenteel met een erg klein inkomen en moet toch proberen een beetje rond te gaan komen, begrijp je dat? Daarom liefst niet teveel berichten verspillen en mocht je nu al tijd hebben voor seks. Kan je dan 30 euro missen? Laten we discreet iets vastzetten als je wilt? Geile kus en tot zo?

QueenBee: Ik kwam je profiel tegen en ik wil graag met je in contact komen. Ik hoop dat jij interesse hebt…

KarinSanders: Schat, Je bent als een van de weinige online zo vroeg. Ben je net als mij een ochtend mens of ga je straks je bedje in?

Dit was het laatste bericht wat ik gratis kon versturen naar een
    vrouwtje.

GingerSpice: Hoi schatje, zin om te chatten. Ik heb je een paar credits gegeven. Een bedankje zou ik erg op prijs stellen kus.

DenBosch51: Bedankt voor de credits. Waar kom je vandaan, ik kom uit Den Bosch zoals je aan mijn naam kunt zien. Kus.

GingerSpice: Wat zeg je nou dan eigenlijk? Ik weet niet wat jij precies bedoeld eigenlijk?

Is het verstandig om credits op te waarderen of denken jullie dat deze berichten zijn?

Heb je dit topic gelezen? Dit gaat overduidelijk om een nep profiel. Zodra dames ineens opvallend geïnteresseerd in je zijn, kun je er vanuit gaan dat het nep is.

• http://ondeugende.date kan ook aan de lijst worden toegevoegd.

In de algemene voorwaarden staat: De content geeft de mening weer van de betreffende auteur. Personages, profielen, advertenties of bijdragen kunnen entertainment tot doel hebben. Fysieke contacten zijn niet in alle gevallen mogelijk. Onder geen omstandigheden is High Media Developers aansprakelijk voor directe of indirecte schade voortkomend uit het gebruik van de Website. Daarbij onttrekken wij ons van alle aansprakelijkheid in de mate dat is toegestaan door de wet, ongeacht de aard van de actie, voor handelingen of veronachtzaming van gebruikers.

Deze Website heeft entertainment als doel, het is expliciet niet het doel van deze Website om fysieke
    afspraken tot stand te brengen.

High Media Developers behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om gesprekken op de Website te sturen
    via zelf gecreëerde profielen. Dit zijn fictieve profielen waarmee geen fysieke afspraken mogelijk zijn.

• zegt in Een lijst van websites die fictieve profielen bevatten waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn:

Dit is het betaalvenster.

Nee man Kurwa, niet doen. Echt fake als wat. Je kunt zelfs nog beter je geld uit gaan geven aan de hoeren dan zo’n klote website geld geven en die dan iedereen weer met een lachertje oplichten.