KEEN

KEEN zoekt het uit

• Admin

Ik kreeg vorige week een vriendschapsverzoek van Claudia Berger Paige.

RZ176bA.jpg

Ze begon ook meteen met chatten en vertelde dat ze eenzaam was en een normale jongen zocht. Hierna stuurde ze mij meteen een website. Het grappige is dat ze deze website ook gewoon deelt. Dus het stukje ‘speciaal voor jou’ voelt minder speciaal dan ik dacht.

0_1513595584297_752e0087-36cc-451e-bbf8-71f1e3392725-image.png

Maargoed, ik blijf positief. Want ik vind het altijd wel leuk als mensen een normale jongen zoeken. Als ik naar de website ga dan heet Claudia ineens Angelica. We zitten ook ineens op datingprikbord.nl en niet op een of ander blog.

0_1513595944407_32c412a5-fbad-4fb5-aacc-40e13a1947ed-image.png

Even de algemene voorwaarden checken. Wel een beetje raar hoor dat er algemene voorwaarden aan zitten om in gesprek te gaan met Claudia of Angelica of hoe ze ook mag heten.

Ik bestudeer aandachtig de voorwaarden en kom uiteindelijk bij artikel 5. Dit artikel gaat over de content die ‘The Right Link’ gebruikt voor haar website(s). Hierin staat bij 5.2 ‘‘Deze Website heeft entertainment als doel, het is expliciet niet het doel van deze Website om fysieke afspraken tot stand te brengen.’’ en bij 5.3 lees ik ‘‘The Right Link behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om gesprekken op de Website te sturen via zelf gecreëerde profielen. Dit zijn fictieve profielen waarmee geen fysieke afspraken mogelijk zijn.’’

Mijn vertrouwen in Claudia Berger Paige is weer een beetje gezakt. Ik begin steeds minder te geloven dat Claudia een leuk gesprekje wilt met mij en helemaal geen normale jongen zoekt. Maar ik blijf optimistisch en ga terug naar de basis. Terug naar Facebook waar onze eerste ‘verbinding’ tot stand kwam. Maar helaas… het is niet meer mogelijk om met haar te chatten. Ik krijg de melding dat chatberichten niet meer aankomen.

Het enige wat ik nog heb is haar profielfoto. Zo’n lieve leuke aardig uitziende meid. Ik wil meer over haar te weten komen. Misschien ligt het wel aan Facebook dat mijn chatberichtjes niet meer aankomen. Ik ga eens kijken of op het web meer informatie te vinden is over haar profielafbeelding.

0_1513596414378_e1ac5acf-2d71-4c5c-b8d3-a2acb6318b1a-image.png

Kristina Zalutskaja… dat klinkt totaal anders dan Claudia Berger Paige… langzaam maar zeker begin ik toch het idee te krijgen dat Claudia Berger Paige een fake account is op Facebook. Zo jammer… want ik ben toch echt een normale jongen en voelde me direct aangesproken. Maar ik heb een beetje het idee dat mijn geld belangrijker voor ze is dan mijn persoonlijk leven. Anders zouden fysieke afspraken wel mogelijk zijn toch?

Afijn ik ga weer verder met mijn gewone leven, en ik probeer Claudia Berger Paige te vergeten. dat is niet zo moeilijk want ik heb nu net een vriendschapsverzoek gekregen van Kimberley Cuppari. Zij kan niet fake zijn, want ze heeft een Snapchat profiel dus is ze 100% echt… toch?

• Blijven geloven, komt wel goed

• @chaussettes zegt in KEEN zoekt het uit:

Blijven geloven, komt wel goed

precies

• Global Moderators

hoop houden :P