Ga jij voor iemand met weinig geld?

• zegt in Ga jij voor iemand met weinig geld?:

De antwoorden verbazen mij. Ik heb vaak meegemaakt dat ik afgewezen werd omdat ik weinig te besteden hebt.

Dat vind ik heel erg

• zegt in Ga jij voor iemand met weinig geld?:

De antwoorden verbazen mij. Ik heb vaak meegemaakt dat ik afgewezen werd omdat ik weinig te besteden hebt.

het daten alleen al, word beperkt door dat je weinig te besteden heb, buitenshuis word dus al moeilijk, blijft over bij je thuis, en dat kost je dan altijd geld, het liefst komt men dan ook nog om 4 uur, dus jij zorgt ook voor het eten…
    En men dan ook nog met lege handen komt, knap ik helemaal af! Nu hou ik helemaal niet van bloemen, maar gaat om het idee.

• De cliches vliegen hier weer int rond!! Als het puntje bij paaltje komt kijkt iedereen naar de centen.

• In deze moeilijke periode moet men trachten elkaars begrip te tonen, elkaar te steunen ,luisteren naar elkaar. maar vooral elkaar te helpen. Hoe moeilijk het ook is maak vooral geen ruzie. Stop met onzinnige uitgave. Bijvoorbeeld drinken ,uitgaan en te dure spullen aan te kopen , dan kom je er wel uit.

• Rzl5h1Hm.jpg

• Geld maakt je niet zo gelukkig. Gaat om je liefde. Als je iemand echt leuk vindt dan offer je je leven voor echte liefde. dat kunnen jullie met elkaar leuks doen zonder duur te maken. Verzin maar bv wandelen en samen leuks doen thuis of buiten… Geld is niet zo belangrijkste maar Liefde is veel belangrijker.

• Even voor alle duidelijkheid, ik ben geen geldwolf maar ik word vaak afgewezen omdat ik weinig heb. En ik neem aan dat ik niet de enigste ben daarom deze onderwerp.

• kijk liefde echte liefde geeft niks met vermogen te maken je vind elkaar leuk of niet heb net het tegenover gestelde meegemaakt ik was smoor op een meisje maar zij wou me niet meer en dit terwijl ze zich kon verbeteren ze had geen schulden maar geen werk geen toekomst , en ik mag niet klagen.

• Als je gaat daten. .denk je toch niet wat die ander heeft ? Zijn tenslotte ke zaken toch niet tijd zat als je ooi gaat samenwonen 😉 lijkt mij op mijn leeftijd niet meet van toepassing. Ieder zijn eige stekje …heb je deze toestanden ook niet 😂

• Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om in een uur dik 1500 views en 25 reacties te krijgen van alleen maar gasten?

• Wie van jullie “moet kunnen” is bereid mee op te draaien voor de schulden van de nieuwe partner en nadien de bons te krijgen ?

Heb het 2x meegemaakt.

• Ze hoeven voor mijn geen geld te hebben maar ook geen toren hoge schuld te hebben want heb een relatie gehad met iemand die had zoveel schuld die kom er nooit meer uit daar ben ik ook snel mee gestopt…maar ik kijk echt niet of de vrouw geld heb gaar mijn om is ze lief eerlijk en te vertrouwen.

• Als de liefde van beide kanten oprecht is, speelt geld geen rol. Liefde overwint. ♥️

• Om eerlijk te zijn vind ik dat een vreemde vraag. Vrouwen hebben vandaag de dag meestal betere banen. Het is net alsof ze dan niets meer in de timmerman enz zien. Een lager niveau, minder salaris betekent dus niet goed genoeg?

• Global Moderator

Ik heb zelf niks te besteden en mijn vriend ook niet. Toch vinden we mekaar leuk.

Mijn ex was anders: ik had geen geld, hij wel maar hij weigerde ook maar een cent aan me uit te geven.

• Admin

zegt in Ga jij voor iemand met weinig geld?:

De cliches vliegen hier weer int rond!! Als het puntje bij paaltje komt kijkt iedereen naar de centen.

Dat kan dan wel kloppen, iedereen kan wel naar de centen kijken. Maar het gaat erom wat je erom doet.

Als puntje bij paaltje komt, laat je centen dan de knoop doorhakken? Of kies je voor je hart.

Anyways, zolang ik kan rondkomen maken centen me weinig uit.

• Samen leven en kosten delen is een risico voor degene met de meeste centen. Ik snap wel dat geld dan een belangrijke rol speelt.

• Ik heb al te vaak meegemaakt dat het de vrouwtjes om het geld ging.

vrouwen zijn golddiggers

• WAAR KOMEN AL DEZE MENSEN VANDAAN!?

En geld is niet belangrijk, je kan net zo gelukkig zijn met iemand met weinig geld.

• Global Moderator

Aparte vraag maare, nee in principe kijk ik niet naar iemand z’n banksaldo als ik diegene leuk vind.
    Sowieso als je net met iemand gaat daten weet je meestal niet gelijk of iemand in de schulden zit of niet, vaak genoeg mensen gezien die er netjes bijlopen maar ondertussen flinke schulden hebben.

Maar als ik echt met iemand zou daten en ik kom erachter dat die persoon echt torenhoge schulden heeft dan ga ik daar denk ik niet aan beginnen.
    En dan kun je zeggen, ja liefde overwint alles. Ja dat zal best maar voor mij liever niet in een flatje 6 hoog achter inclusief voedselbank en in de schuldsanering en elke week een deurwaarder aan m’n deur.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.