Irritante dingen in het openbaar vervoer.

• Global Moderators

Laat je hier helemaal los gaan over de vervelende dingen die je in het ov hebt meegemaakt.

Apart van de, gvd de bus rijd net weg, irritatie momentjes heb ik wel een aparte. We gingen van centraal station Nijmegen richting Station Heyendaal. Halverwege stopte de bus bij een halte, en stond er wel erg lang te wachten. Toen mensen verhaal gingen halen zei hij dat hij aan het wachten was op zijn zoon, die kwam er zo aan. Op een gegeven moment duurde het wel erg lang en gingen mensen klagen dat ze een trein moesten halen bij de volgende halte enzo. Je kon op die plek niet even makkelijk overstappen op een andere bus. Na 10-15 minuten kwam die jongen aankakken en konden we eindelijk weg. Geen woord van bedankt ofzo, alsof er niks aan het handje was.

Had het door gegeven aan mijn oom, die werkt bij Breng (eigenaar van het bussen systeem in omgeving Nijmegen) maar heb dr eigenlijk nooit meer iets van gehoord. Normaal ben ik geen snitch maar dit was wel erg apart :P

• Blogger

Sowieso buschauffeurs sporen vaak niet helemaal.

Heb een keer gehad dat ik in the middle of nowhere stond te wachten op de laatste bus. Rijdt die aan, stappen mensen uit, doet de chauffeur de deur dicht voor mijn neus, lichten uit en staat ie me uit te lachen. Even later rijdt ie weg. RET: wij weten van niks! toen ik een klacht indiende. Klootzak.

• Admin

@snoetie zegt in Irritante dingen in het openbaar vervoer.:

RET: wij weten van niks! toen ik een klacht indiende. Klootzak.

Maar wel altijd maximaal onderzoek als een reiziger ineens een grote mond geeft of de buschauffeur in het gezicht spuugt ;9

• Het irritantste aan het openbaar vervoer is het openbaar vervoer gedeelte

• Global Moderators

@chaussettes Ik heb een soortgelijk verhaal meegemaakt. Ik zat in de bus en opeens stopte de chauffeur op een random plek, stapt uit en gaat ff rustig pinnen, stapt 5min later weer in en rijdt weer door.

En ik zat daar zo van, uhm dude wtf ga je doen.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.