Ik zoek mensen die het leuk vinden om af en toe Dungeons and Dragons te spelen in Nijmegen

• Global Moderators

Hoi leutjes, Ik en mijn vriend werken al een jaar hard voor een website genaamd Flumm. Het idee is dat je in een Dungeons and Dragons (5e) wereld zit, en afentoe bij elkaar komt wanneer het jou uitkomt om samen te spelen in het echt. Het is een nieuw concept en we hopen een hoop mensen mee te kunnen krijgen. Enigste eis is dat je naar ons huis in Nijmegen komt (af en toe, hoeft echt niet elke week), maar zelfs dat kan gewoon wanneer jij er zin in hebt. Online via de site regel je je downtime activities, en alles gaat real time. Stel je wilt hout hakken in het spel, moet je ook zolang wachten. Je hoeft dus geen uren in te website te stoppen als je dit niet wilt.

Ook kun je chatten via de site, en zo afspreken om bijvoorbeeld een dungeon te gaan doen, of een groep wolven af te slachten die het dorp waar je woont al weken lang plagen. Het mooie eraan is dat je helemaal vrij bent om te doen wat je wilt. Wil je de wereld overnemen als kwaadaardig heerser? Ga je gang. Kun je altijd proberen :P

Als je interesse hebt stuur me even een privé berichtje, of reageer in het topic. Link zo even niet de website om trolls te voorkomen :P

Ook als je dit een half jaar later of wat dan ook leest omdat je via google zoekt naar DnD Nijmegen of iets dergelijks, je kunt altijd instappen, dus voel je vrij om te reageren.

• Global Moderators

ik doe zelf geen D&D maar wel pathfinder

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.