Betrapt door mijn vriendin

• Ik ben gisteren avond betrapt door mijn vriendin. Als ze naar het werk is en ik heb zin in haar dan doe ik mezelf tengoeden met haar gedragen lingerie. Gisteren kwam ze eerder thuis en toen was ik zojuist in haar slipje klaargekomen op de bank. Ik probeerde mij nog naar de keuken te verplaatsen, maar dit mislukte. Ze zag mij naakt in de huiskamer staan met haar slipje in mijn hand waar zichtbaar mijn zaad op te zien was.

Ik ben in huilen uitgebarsten en vertelde haar dat ik dit vaker heb gedaan als ik haar mis en ik seks met haar wil. Ze schudde stilzwijgend haar hoofd toen ik het vertelde en verliet de woonkamer.

Toen ze even later terug kwam vroeg ze aan mij of ik dat ook met andere slipjes deed van andere vrouwen. Ik heb haar verteld dat ik dat niet heb gedaan en ook niet van plan ben. Want mijn vriendin is mijn alles.

Ze is nu met een paar collega’s 3 dagen op excursie en komt woensdag namiddag weer terug. Ze heeft vandaag niet veel gezegd tegen mij en ze heeft alleen maar tegen mij gezegd dat ze woensdag weer terug komt. Ik ben bang dat ze mij nu een oversekste vogel vind die haar alleen wilt voor de seks, maar zo is dat niet.

Wat kan ik nu het beste doen? Ik geraak een beetje in de stress als ik aan de situatie van gisteren terug denk. Ik weet ook niet wat ze nu van me denkt en of ze door gaat vertellen aan haar collega’s wat ze heeft gezien en wat ik haar heb verteld.

Weet een van u raad?

• Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend mijn gedragen ondergoed gebruikt om zijn kwakkie in te lozen. waarschijnlijk is het dan ook een einde van de relatie.

Ik denk dat ze even de tijd nodig heeft om het een plekje te geven. Ik kan me voorstellen dat ze geschrokken is toen ze je zag. Misschien praat ze er met een collega over en is er woensdag niks meer aan de hand.

• Moderator

@Eend ^dit dus een beetje. Lijkt mij gewenning want het is niks extreems als je het mij vraagt. Wel vrij apart. ;)

• Je vriendin reageert overdreven. Heb je gisteren iets gehoord van je vriendin?

• Global Moderator

Ik zou mijn vriend keihard uitlachen als ie zoiets zou doen. Vind haar reactie wel een beetje overdreven.

• Moderator

Laat ons weten hoe ze reageert vandaag.

• Laat je nog weten wat je vriendin heeft gezegd?

• Admin

en… is het uit?

• Hé maak je niet druk, vrouwenlingerie kun je ook dragen als je single bent.

• Global Moderator

Nog iets gehoord van je vrouw/vriendin/ex

• Als je dingen doet die niet binnen het kuddegedrag van de samenleving past, kan je een reactie verwachten. Kwestie van wennen voor haar. Als jullie voor elkaar gemaakt zijn zal het goed komen.

• Goed verhaal dit. Lekker kort ook

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.