Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?

• @king zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

@just zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

@vieze-fred zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

Vuurwerk afgestoken op mijn slaapkamer waardoor de brandmelder op zolder afging :’)

Ben je die statiegeldkratjes bier vergeten? :’)

Dat was met mij eikel :’)

Wat hebben jullie gedaan?

• @king zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

@just zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

@vieze-fred zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

Vuurwerk afgestoken op mijn slaapkamer waardoor de brandmelder op zolder afging :’)

Ben je die statiegeldkratjes bier vergeten? :’)

Dat was met mij eikel :’)

oh ja

• @jenn Toen @Just en ik een jaartje of 10 waren zijn we in dat gat gekropen bij de statiegeld automaat waar je kratten bier op zet. Het plan was om de kratten bier te pakken en die weer konden inwisselen voor statiegeld.

Toen we eenmaal binnen waren en we ieder een kratje bier hadden wilde we via dezelfde band weer naar buiten. Maar toen ik eruit was en mijn krat bier wilde pakken, begon de automaat te draaien omdat die dacht dat ik het kratje erop had gezet. Justin zat nog in de automaat en kwam vast te zitten tussen de kratten bier omdat die verder naar achteren schoven.

Ik heb toen op de alarmknop gedrukt en toen moesten we het een en ander uitleggen bij de baas van de supermarkt samen met onze ouders :’)

• Admin

@king zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

@jenn Toen @Just en ik een jaartje of 10 waren zijn we in dat gat gekropen bij de statiegeld automaat waar je kratten bier op zet. Het plan was om de kratten bier te pakken en die weer konden inwisselen voor statiegeld.

Toen we eenmaal binnen waren en we ieder een kratje bier hadden wilde we via dezelfde band weer naar buiten. Maar toen ik eruit was en mijn krat bier wilde pakken, begon de automaat te draaien omdat die dacht dat ik het kratje erop had gezet. Justin zat nog in de automaat en kwam vast te zitten tussen de kratten bier omdat die verder naar achteren schoven.

Ik heb toen op de alarmknop gedrukt en toen moesten we het een en ander uitleggen bij de baas van de supermarkt samen met onze ouders :’)

Lmao!

• Ik was 11 of 12 jaar en ik wilde een pizza opwarmen. Maar ik deed dit in de magnetron in plaats van de oven. Ik ging in de tussentijd buitenspelen en toen ik terug kwam stond het hele huis zwart van de rook.

Toen de meeste rook was weggetrokken waren de keukenmuren grijs en moest mijn vader opnieuw verven.

• @dana zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

Ik was 11 of 12 jaar en ik wilde een pizza opwarmen. Maar ik deed dit in de magnetron in plaats van de oven. Ik ging in de tussentijd buitenspelen en toen ik terug kwam stond het hele huis zwart van de rook.

Toen de meeste rook was weggetrokken waren de keukenmuren grijs en moest mijn vader opnieuw verven.

Ik ken iemand die een keer als kind ook een pizza wou opwarmen. Had deze pizza netjes in de oven gelegd aangezet enzo.

Meen me te herinneren dat toen ook het hele huis vol met rook stond. Want deze desbetreffende persoon had het plastic gewoon om de pizza heen laten zitten xD

• Global Moderator

Vroeger hadden wij thuis naast de wasmachine nog een losse centrifuge, was soms handig als spijkerbroeken nog behoorlijk nat waren, zet dat ding in de buurt van een douche putje en pleur die broeken er ff 5 minuten in, vervolgens nog ff ophangen en je had 2uur later een droge broek.

Het nadeel was alleen dat er geen stopcontact vrij was in de badkamer dus m’n moeder legde altijd een verlengkabel neer vanaf de slaapkamer. En ik had dus een keer zoiets van, waarom moeilijk doen dat ding weegt nog geen 20 kilo, zet hem gewoon ff op de slaapkamer en gaan met die banaan.

Dus ik flikker wat zooi erin, zet hem aan en ga naar m’n eigen slaapkamer. 5 minuten later ga ik kijken. Oja kut dat ding moet ook ergens z’n water kwijt. Hele tapijt nat op de slaapkamer.

Lekker gewerkt pik.

• Global Moderator

Ik ging altijd belletje lel doen bij de kerk en als de dienst afgelopen was zelfverzonnen haatliedjes zingen. Op mijn tiende was ik samen met mijn neef zwaar anti-geloof.

We deden ook besjes op voorbij rijdende auto’s gooien waardoor er een paar bijna botsten c: we wilden ook altijd trams laten ontsporen en als we ooit eens bij een trein in de buurt kwamen wilden we daar stenen op gooien.

Make-up en cosmetica, of het nou van mij was of van moeders, werd altijd gebruikt voor ‘wetenschappelijke experimenten’, waardoor ik onder andere een vlek in de slaapkamervloer had, in mijn kleding, in beddengoed, spullen moesten weggegooid worden omdat het niet meer bruikbaar was…

Van dat vochtvretervocht zuipen. Yeck. Deodorant in mijn mond spuiten. Yeck. Oorsmeer eten. Yeck.

Ik wilde ook een keer een dure lippenstift opdoen van mama, die ze ergens had laten liggen waar ik bij kon. Ik smeer lippenstift op mijn lippen en knak, hij breekt. Dus toen at ik de lippenstift maar op en zette ik de lege huls terug.

• Global Moderator

Geboren worden.

Nee geintje, Ik was een heel dom kind dus heb ook hele domme dingen gedaan :p Ik liep oa regelmatig weg met vreemde mensen, en waren mijn ouders dus weer opzoek.

• @snoetie zegt in Wat is het stomste wat je hebt gedaan als kind?:

Ik ging altijd belletje lel doen bij de kerk en als de dienst afgelopen was zelfverzonnen haatliedjes zingen. Op mijn tiende was ik samen met mijn neef zwaar anti-geloof.

We deden ook besjes op voorbij rijdende auto’s gooien waardoor er een paar bijna botsten c: we wilden ook altijd trams laten ontsporen en als we ooit eens bij een trein in de buurt kwamen wilden we daar stenen op gooien.

Make-up en cosmetica, of het nou van mij was of van moeders, werd altijd gebruikt voor ‘wetenschappelijke experimenten’, waardoor ik onder andere een vlek in de slaapkamervloer had, in mijn kleding, in beddengoed, spullen moesten weggegooid worden omdat het niet meer bruikbaar was…

Van dat vochtvretervocht zuipen. Yeck. Deodorant in mijn mond spuiten. Yeck. Oorsmeer eten. Yeck.

Ik wilde ook een keer een dure lippenstift opdoen van mama, die ze ergens had laten liggen waar ik bij kon. Ik smeer lippenstift op mijn lippen en knak, hij breekt. Dus toen at ik de lippenstift maar op en zette ik de lege huls terug.

Yeck! 😂

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.