Flauwvallen

• Goed om het verhaal kort te houden.

Ik ben al een hele week ziek van koorts, hoesten, snot en wat hoofdpijn.

Vandaag:
    Ik heb zojuist op de wc gezeten. Vanaf dat moment begon ik zwaar te zweten. (Ik heb van te voren in bad gezeten en in bad een spontane bloedneus gekregen) Na het zweten begon ik me misselijk te voelen. Ik wou zo snel mogelijk gaan liggen op bed. Nadat ik klaar was en opstond begon mijn visie snel achteruit te gaan. Ik rende naar mijn kamer om te gaan liggen. Mijn visie was al zo zwart dat ik voor mijn bed net flauwviel. Ik hield mij aan de kast en tafel vast. Op dat moment viel ik. (Weet niet hoe ik viel of wat ik precies raaktte. Mijn visie was zwart). Nu heb ik pijn op mijn hoofd, arm en andere plekken met schaafwonden.

Weet iemand iets meer over t flauwvallen? Zou het door t bloedverlies kunnen komen van mijn neus?

Is dit je eerste keer?

Nee, ik ben 1 x eerder flauwgevallen toen ik jonger was. En dat kwam door een groot bloedverlies.

• Global Moderators

Kijk eventjes of het aanhoudt. Kan zijn dat het door je bloedneus komt, maar als de klachten blijven zou ik naar een huisarts gaan.

• Admin

Had je toevallig een goed warm/heet bad genomen? Dat kan het namelijk veroorzaakt hebben.

Heb het zelf wel eens gehad na een hete douche, kwam toen ook door het te warm douchen.

• Was je de eerste keer dat je flauwviel ook ziek?
    Kun je goed tegen bloed, of krijg je daarvan een naar gevoel?
    Heb je stress of ervaar je veel druk op school of werk?

• Admin

Ik krijg in de herfst/winter ook vaak random bloedneuzen. Heeft te maken met de weersveranderingen en vitamine C (volgens mij) tekort.
    ik merk vaak dat dit weggaat als ik sinaasappels eet. Ik eet ze dan een weekje en ben er weer een jaar vanaf :p

Maar met dat flauwvallen is niet chill man, probeer een afspraak te maken met de huisarts.

• @wicket hij is wel warm of heet. Maar is zeker niet mijn eerste warme/hete bad.

• @just zegt in Flauwvallen:

Was je de eerste keer dat je flauwviel ook ziek?

Nee ik was toen niet ziek.

Kun je goed tegen bloed, of krijg je daarvan een naar gevoel?

Jawel ik kan wel tegen wat bloed. Ik schrik er niet van.

Heb je stress of ervaar je veel druk op school of werk?

Momenteel niet. Heb nu niet veel drukte vanwege mijn stage op school.

• Global Moderators

Ik weet niet hoe heet je bad was maar ik vermoed dat daar het probleem zat. (verklaard ook de bloedneus)

Door de hoge temperatuur gaan je bloedvaten verder open en daardoor krijgen je hersenen ook minder zuurstof met als resultaat bijv flauwvallen of licht in je hoofd zijn.

• Admin

@pool nee, hoeft ook niet elke keer te gebeuren. Is vaak een combinatie van, en door het hete bad eraan toe te voegen wordt het net wat teveel voor je lichaam ff.

Bij jou wss het al ziek zijn waardoor je al wat vermoeider bakker en gaar bent. Daar het hete bad bovenop was iets te veel voor je lichaam.

• @wicket dan heb ik toch wat bijgeleerd. Dacht altijd een warm/heet bad als je ziek bent goed voor je is. Maar zoals @Eximius zij door de temperatuur dat ik minder zuurstof krijg. Beter niet meer doen bij ziek zijn.

Bedankt!. Mocht het vaker voorkomen dan horen jullie het wel.

• Global Moderators

Nou opzich is een warm bad prima als je ziek bent, komt alles lekker los enzo.

Maar niet te warm en niet te lang erin blijven.

• Blogger

Je kan ook flauwvallen omdat je te weinig voedingsstoffen binnen hebt gekregen, omdat je ziek bent. Ik weet niet hoe je functioneert nu en hoe je eet en drinkt, maar dit is iig ook een mogelijkheid.

• @snoetie zegt in Flauwvallen:

Je kan ook flauwvallen omdat je te weinig voedingsstoffen binnen hebt gekregen, omdat je ziek bent. Ik weet niet hoe je functioneert nu en hoe je eet en drinkt, maar dit is iig ook een mogelijkheid

Dit zou ook kunnen. Ik heb heel weinig gegeten. Op een of andere manier kan er niet veel in bij mij als ik goed ziek ben. Dan lig ik of nonstop in bed en sla ik boterhammen en avondeten zelfs over. En eet ik ze wanneer ik trek heb. Drinken dat moet wel goed zitten. Daar blijf ik steeds voor naar de kraan gaan.

• Goed zijn nu 2 dagen verder. Kleine update. Nog steeds ziek maar nu begin ik last te krijgen van mijn longen. Elke keer als ik hoest heb ik flink last van mijn linker long. Gelijk afspraak gemaakt met huisarts. Duurt me echt veel te lang dat ziek zijn.

• Global Moderators

@pool sterkte :P

• Tijd om bloed te prikken

• Admin

@pool zegt in Flauwvallen:

Tijd om bloed te prikken

Laat ff weten wat eruit komt man

• @keen zegt in Flauwvallen:

@pool zegt in Flauwvallen:

Tijd om bloed te prikken

bloed ;)

• @keen zegt in Flauwvallen:

Nouja. Heb beetje proberen te slapen door de dag geen. Ze konden niks vinden. Geen teken van infectie of wat dan ook. Iets dat ik wel heb gekregen zijn tabletten voor t hoesten. Verder vandaag waar ik nu heel veel last van heb is mijn long met hoesten. Blijkbaar ben ik ergens bij een hoest over de pijngrens gegaan en is het nu heel gevoelig bij iedere hoest. ( Ik zeg je dat doet pijn, zou nu gwn niet willen hoesten en toch moet t) mocht dit allemaal niet baten kan ik over 2 dagen terug komen

• Beterschap @Pool

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.