Ebru over beledigen

• Moderator

Respect voor haar.

• Mooi hoe ze de controle terug neemt op het moment dat ze geïnterrumpeerd wordt.
    Klopt wel wat ze zegt. Maar er zijn wel grenzen denk ik.

• Global Moderator

+1 voor dat vrouwtje. Je beledigd voelen is ook maar een gevoel voor de zwakkere onder ons. Als je ergens niet mee eens bent of je zin door wilt drammen, gooi het er maar op dat iemand je ergens beledigd en dan komt Nederland je wel troosten, met een huis, auto, scooter, computers, laptops en condooms zodat ze hun gezin niet verder uitbreiden. Dat laatste mislukt meestal, maar als we genoeg geld erin pompen kunnen we avonden organiseren waarin we deze mensen kunnen voorzien van informatie.

@Buffela zegt in Ebru over beledigen:

Klopt wel wat ze zegt. Maar er zijn wel grenzen denk ik.

die zijn er, en die moeten dicht.

• Het is wat zwart/wit maar ze heeft wel helemaal gelijk. Mensen zijn voor tegenwoordig heel snel beledigd.

• Ebru is een beetje te overtuigd van haar eigen gelijk, maar alsnog steun ik deze mevrouw in deze discussie. Het is natuurlijk bijzonder kortzichtig om te stellen dat je iemand niet zou kunnen beledigen en dat er alleen een gevolg zou zijn en niet een aanleiding.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.