25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

De feestdagen komen eraan!

• Blogger

Wow, ik merk dat ik hier echt zin in heb. Lekker gourmetten, cadeautjes uitpakken, rond de kerstboom zitten, kruidnoten, fucking veel gezelligheid. En als allerlaatste weer vuurwerk en oliebollen. En heel veel wholecars!

Wat doen jullie met de feestdagen? Welke dagen vier je en wat doe je daar dan? En met wie ga je het vieren?

• Heb deel van de decoratie al staan hoor :D Heb er ook zin in (eigenlijk mag het niet, maar stiekem :$ vriend vind het ook leuk dus dat scheelt) Kerst boompje gaat pas op in december.

Heb het altijd druk met de feest dagen. Familie iets georganiseerd met sinterklaas, ook nog met het gezin kado avond. Met de kerst avond eerst naar vriends familie, volgende dag naar de mijne, en ook nog die van mijn vriend, dag erna avond eten met andere kant familie vriend.

Ook hebben we altijd een knutsel middag waarbij we allemaal leuke dingen maken voor de kerst :)

Met oud en nieuw komen we bij een en gaan we olie bollen bakken. In de avond hebben we altijd een feest bij mij thuis voor vrienden. Druk zat dus.

• Blogger

@chaussettes zegt in De feestdagen komen eraan!:

Heb deel van de decoratie al staan hoor :D Heb er ook zin in (eigenlijk mag het niet, maar stiekem :$ vriend vind het ook leuk dus dat scheelt) Kerst boompje gaat pas op in december.

Heb het altijd druk met de feest dagen. Familie iets georganiseerd met sinterklaas, ook nog met het gezin kado avond. Met de kerst avond eerst naar vriends familie, volgende dag naar de mijne, en ook nog die van mijn vriend, dag erna avond eten met andere kant familie vriend.

Ook hebben we altijd een knutsel middag waarbij we allemaal leuke dingen maken voor de kerst :)

Met oud en nieuw komen we bij een en gaan we olie bollen bakken. In de avond hebben we altijd een feest bij mij thuis voor vrienden. Druk zat dus.

Oliebollen bakken <3

Mijn vriend wil dat ik met hem AYNIL ga kijken :c

• @snoetie wat is dat dan?

• Oooh al you need is love

sterkte

• Blogger

@chaussettes zegt in De feestdagen komen eraan!:

Oooh al you need is love

sterkte

ja

gelukkig ben ik er dan niet