25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

Mijn slechtste ervaring met wiet

• Eigenlijk ben ik heel braaf, een keertje een kater gehad en dat was het. Maar ik heb wel wiet druppels (niet cbd olie maar thc) gekregen van een collega die het zelf doet verbouwen (3 plantjes in de tuin), om mij te helpen met chronisch pijn.

0_1509373981278_bfaaa209-b664-48c0-aa2b-c268e0bdc8e4-image.png

Begon met 2 druppels, voelde het al redelijk, maar niet heel erg prettig gevoel. Toch nog maar een keer proberen, kijken of ik een sterker effect kan krijgen. 3 druppels, rond 17:00 uur. Voelde niks. Gaan slapen. Volgende dag 4, nogsteeds niets, etc etc. Beetje vreemd want de eerste keer met 2 druppels voelde ik het gelijk al na een uur? Zelfs een keer 7 druppels gedaan, maar dat was me iets teveel van de zotte. Ik dacht, ik neem het een keer in de ochtend in. 5 druppels. Vriend deed ook mee. 3 uur later, knetter stoned. Vond het totaal geen prettig gevoel. Je kan je nergens op focussen, ookal doe je je best. Niet prettig.

Wou gewoon dat het voorbij was, maar nadeel van druppels is dat het langer duurt dan wanneer je rookt. Half uurtje nog voor me uit zitten staren (krijg altijd een beetje een opgeblazen gevoel als ik wiet gerookt hebt, daar herken je gelijk mee of dat ik stoned word)

0_1509373958363_e7b97f35-628b-442d-a9c2-a0b5549d7e87-image.png

Ben uiteindelijk maar gewoon gaan slapen, is het sneller voorbij en kon toch niks nuttigs doen. Krijgt er wel een ontzettend droge bakkes van, niet normaal.

Na een aantal uur op bed gelegen te hebben (uurtje of 3, je slaapt wel lekker, geef ik toe) werd ik wakker en begon het weg te ebben. Rond 6 uur s’avonds was ik weer nuchter. Toen begon het pas in te kicken bij mijn vriend. Precies het zelfde verhaal. Ook gaan slapen, en na een paar uur weer nuchter. Van mij hoeft het niet herhaald te worden, pijn had ik ook nog steeds helaas.

Heb vroeger wel vaker gerookt, maar dat heeft veel meer een sfeer. Ook voel je het beter aankomen en weet je wanneer je moet stoppen. Maar vind roken erg vies dus dit was voor mij een beter alternatief.