5x handige software voor je desktop #2

• Ik heb weer 5x handige software gevonden voor jullie die ik zelf ook gebruik en blij ben dat het bestaat.

Fontbase: Een makkelijke en snelle font manager voor designers.

Een handige manager die alle fonts mooi weergeeft. De ‘awesome’ versie van fontbase kost je slechts 3 dollar per maand of 29 dollar per jaar. Maar ik gebruik na een maand nog steeds de gratis versie en die heeft meer dan genoeg functies voor mij.

Bezoek hier de website van Fontbase of ga naar de downloadpagina om Fontbase te downloaden.

Webcatalog: Laat duizenden webapps draaien als echte apps.

0_1508810752500_c7bff646-5516-4e87-901b-fb65f82d8b89-image.png

Met Webcatalog kun je webapps draaien als echte apps. Het bevat een handig overzicht van enkele duizenden apps. Met één simpele klik installeer je ze en kun je ze afspelen. Handig voor als je apps wilt testen of geen zin hebt om een Android player te installeren.

Bezoek hier de website van Webcatalog of ga naar de downloadpagina om Webcatalog te downloaden.

Mailspring: Snelle efficiente mail client voor Mac, Windows en Linux.

0_1508812109900_a202d322-8973-43bc-9ebd-e801efbce4a7-image.png

Deze gemakkelijke E-mail client is niet alleen snel en handig in gebruik maar wordt ook mooi weergeven in een prachtig schoon desgin. Mailspring heeft een vertaler en een spellingscontrole en nog veel.

Bezoek hier de website van Mailspring of ga naar de downloadpagina om Mailspring te downloaden.

TODU: Een makkelijke en mooie To-Do applicatie.

MU6sJtbl.png

Leuke applicatie waar je even mee moet spelen om het onder de knie te krijgen. Het is een programma die dagelijks laat zien wat je nog te doen hebt. Als het die dag niet lukt verplaatst het naar de volgende dag. Het werkt met een makkelijk drag & drop systeem en je kunt ook alarmen instellen.

Bezoek hier de github-pagina van TODO.

NATTT: Not Another Time Tracking Tool

0_1508813302400_be5bf80e-e4ee-4bba-840f-05fc0b522721-image.png

Bezoek hier de website van NATTT klik op Get now om NATTT te downloaden.

Alle software is gratis en installeren geen andere software mee. Mocht dit wel zo zijn laat het mij even weten dan zet ik er een waarschuwing bij.

Zoek je meer handige software voor je desktop bekijk dan ook het vorige topic 5x handige software voor je desktop.

• Global Moderator

Mis bij de laatste een beschrijving, hoewel het er interessant uitziet

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.