seks met mijn beste vriend doen of niet doen?

• Ik ga al 5 jaar om met een leuke jongen en we zijn van vrienden naar beste vrienden gegaan in de loop der jaren. Onze vriendschap is beter en hechter dan dat ik met mijn vriendinnen heb.

Ik ben al bijna anderhalf jaar single en ik sta al langer dan een jaar droog. Hij heeft soms wat scharreltjes gehad maar nog nooit een vaste relatie en hij zei toen we op vakantie waren tijdens het spel doen durven of de waarheid’ dat hij al langer dan een half jaar geen seks meer heeft gehad.

Een jongen die een half jaar geen seks heeft gehad die heeft extra veel zin in seks. Die avond begon ik te fantaseren over hoe het was om met hem seks te hebben. Hij is niet echt mijn type qua uiterlijk waar ik op zou vallen, maar hij is heel lief en heeft een rappe tong en ik ben nieuwsgierig naar hoe hij in bed is en hoe het is om seks met hem te hebben.

Sinds ik die avond gefantaseert heb over hem denk ik daar steeds aan als ik hem zie. Hij heeft op de laatste dag van de vakantie toen we aan het zwemmen waren mijn borst vastgepakt ‘per ongeluk’. Hierdoor werden mijn fantasieën over hem alleen maar erger en heftiger. Ik heb een opmerking gemaakt dat ik het wel zag zitten om samen met hem om te kleden in een hokje, maar omdat andere vrienden er ook bij waren lachtte hij en zei hij. “Dat doen we dus ff lekker niet gekkie”.

Hij blijft hier best vaak slapen bij mij. Ik heb een 2-persoons bed maar er is nog nooit iets gebeurd. Hij komt 28 oktober weer bij mij slapen en dan wil ik een move maken.

Ik wil dan tegen hem aan kruipen en met hem knuffelen en zien wat hij dan doet als ik hem duidelijk maak dat ik op dat moment seks wil. Maar tegelijkertijd ben ik ook bang en twijfel ik. Wat nou als door deze actie onze vriendschap naar de haaien gaat? Of stel dat hij meer gevoelens krijgt dan dat ik wil en dat hij een relatie wilt wat ik niet wil. Hoe moeten we dan verder?

Ik moet nu kiezen tussen onze hechte vriendschap of toegeven aan mijn fantasieën. Help, wat moet ik doen?

Bofkont

• Moeilijke keuze, je kunt je fantasie uit laten komen met het risico het contact met je beste vriend te verliezen. Als je met je beste vriend naar bed gaat kan het gevolgen hebben voor de rest van jullie vriendschap.

platte quote Met iedereen kun je naar bed gaan, maar niet iedereen kan je beste vriend worden ;)

Ik zelf zou het niet doen.

• @king zegt in seks met mijn beste vriend doen of niet doen?:

platte quote Met iedereen kun je naar bed gaan, maar niet iedereen kan je beste vriend worden ;)

Die komt me bekend voor :’)

Ik zou het niet doen @Bofkont. Je hebt kans dat je een goede vriend verliest of dat het contact slechter gaat hierdoor. Zoals wij mannen zeggen, Bro’s before ho’s maar dat geldt ook in deze situatie. Vriendschap gaat voor de seks.

• Global Moderator

Als je verder geen interesse hebt in een vaste relatie zou ik het niet doen. Anders wilt de een vaak meer dan de ander, en daar loopt het toch mis.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.