25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

4 dagen last van hoofdpijn

• Vandaag 4e dag op rij dat ik hoofdpijn heb. Is maandag begonnen en niet meer gestopt. In de ochtend als ik wakker word is het het ergste en later op de dag gaat het een beetje weg maar het blijft wel vervelend.

Hoofdpijn vind ik de kutste pijn om te hebben.

Waar kan het aan liggen dat ik er 's morgens meer last van heb dan einde van de middag/begin van de avond?

• Je hebt verschillende redenen over waarom je hoofdpijn krijgt. Het kan zijn dat je knarst terwijl je slaapt bijvoorbeeld en veel druk uitoefend op je spieren. Maar om het echt te weten zou ik contact op nemen met een huisarts. Misschien kunnen ze een bezoek aan huis doen.

• Ja dat kan, is vaker hier geweest. Hoe kun je erachter komen of je knarst in je slaap?

• @vink zegt in 4 dagen last van hoofdpijn:

Hoe kun je erachter komen of je knarst in je slaap?

Als je gaat slapen een steen in je mond doen. Word je wakker met grind in je bek, dan weet je dat je knarst

• @vink Knarsen wordt ontdekt doordat u er zelf achter komt, doordat uw kiezen of kauwspieren pijnlijk worden. Het kan ook dat uw partner er u op wijst dat u ’s nachts wel heel erg veel kabaal maakt door het knarsen. Ook kan uw tandarts het signaleren, doordat hij een abnormale slijtage aan uw gebit waarneemt. De wetenschap van nu stelt echter dat de diagnose bruxisme door middel van een speciaal “slaaponderzoek” pas echt objectief is vast te stellen.

https://www.tandartsplein.nl/blog/dossiers/aandoeningen/tandenknarsen-of-bruxisme/

• Global Moderators

Welcome to my world, ik heb al een half jaar hoofdpijn en last van oorsuizen. Arts weet niet wat het is.

Ik ga dood ofzo

• @eximius zegt in 4 dagen last van hoofdpijn:

Welcome to my world, ik heb al een half jaar hoofdpijn en last van oorsuizen. Arts weet niet wat het is.

Ik ga dood ofzo

Een jongen bij ons in de klas die had dat ook die oorsuizen als gevolg van het vuurwerk. Mijn lerares biologie heeft toen als advies gegeven dat hij cranberries en ananas moest gaan eten. Deze combinatie kun je het best verwerken in een schaaltje yogurt en het als toetje na de avondmaaltijd te eten. Na een weekje werden de oorsuizen minder zei hij.

Vorige week kwam die klasgenoot met een bos bloemen de klas in gelopen. Hij bedankte de lerares en vertelde dat de oorsuizen helemaal verdwenen waren.