Reparatie service bol.com

• Global Moderator

Had oortjes opgestuurd omdat er kabelbreuk inzat terwijl ik nog garantie had (soms doen ze daar moeilijk over, maar proberen waard). Eigen pakketje gefixed, label uitgeprint en op de doos geplakt, omgereden naar de ah, nog 0,50€ parkeer kosten moeten betalen gvd, eindelijk dat ding op de post, komt ie niet aan. Kreeg steeds maar herinnering dat het pakketje niet binnen was gekomen, en ik gaf aan dat ie al op gestuurd was.

0_1508173117573_bc210f86-7ecb-4142-a7d1-d8ccf6e96067-image.png

Gisteren keek ik naar de track en trace code die ik erbij gekregen had, en kon het pakketje dus totaal niet vinden op de site van post.nl. Vreemd. Ik contact op nemen met bol, die mensen zijn gewoon 24/7 bereikbaar, ziek. Dus ik om 22 uur bellen, super aardige gast, word gefixed. Moest een mailtje sturen met de foto van mijn verzendbewijs. Doe ik.

Geven de schuld aan de ah. Kreeg een mailje vandaag dat ze het gingen uitzoeken, en als hij komende woensdag nog niet binnen was (10 werkdagen) ik mijn geld terug zou krijgen. Krijg ik uiteraard een mail dat het ineens binnen was. Wat een toeval :X

Sorry moest even zeiken. Pakketjes opsturen is teveel moeite. Moet je eerst een doos fixen, dan naar een droppoint, en dan zeiken ze ook nog dat ze het niet gehad hebben.

• Admin

Zolang de dingen gaan zoals ze moeten gaan, topwebwinkel. Maar zodra je ook maar een beetje in de buurt komt van terugsturen oid gaat het ineens minder makkelijk.

Bol.com is ook niet echt mijn favoriete winkel.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.