Waar kun jij echt niet tegen?
-
Ik weet van mezelf dat ik geen (enge) filmpjes hoef te bekijken voor het slapengaan of content wat te maken heeft met dierenleed of dierenmishandeling.
Waar kun jij echt niet tegen?
-
Ik heb een melkallergie (lactose intolerantie) en daarom kan ik niet tegen melkproductenen/zuivelproducten. Ik kan ook niet lezen in een auto want dan krijg ik last van wagenziekte en moet ik overgeven.
Dierenleed en dierenmishandeling kan ik ook niet tegen, en ik kan ook niet tegen ongelijke behandeling van de mens.
-
Van die stukjes vlees of iets dergelijks die tussen je tanden blijven zitten en die je er maar niet uit krijgt
-
Regen
-
Intercities die ik in mijn oog krijg vind ik ook niet prettig
-
Hoofdpijn. Ik heb het niet vaak, maar als ik hoofdpijn heb dan meld ik me die dag voor alles af. Want dan kan ik geen licht of geluid verdragen.
-
Dierenleed en mensenleed kan ik wel naar kijken in een video, maar als het live voor mijn neus zou zijn zou ik ingrijpen en mogelijk geweld toepassen op degene die een onschuldig mens of dier pijn doet voor de fun.
-
@king zegt in Waar kun jij echt niet tegen?:
Dierenleed en mensenleed kan ik wel naar kijken in een video, maar als het live voor mijn neus zou zijn zou ik ingrijpen en mogelijk geweld toepassen op degene die een onschuldig mens of dier pijn doet voor de fun.
Dit dus. Op video’s is er echt niks waar ik niet tegen kan. In het echt is het wss een stuk anders
-
Geluiden als je met de nagels langs een bord gaat, of met een vork langs je bord krast.
-
Onzekerheid en onduidelijkheid in erge mate.
-
Dierenleed. Vind het heel vervelend dat mensen zeggen dat ze er niet tegen kunnen en daarna een plofkip naar binnen werken. Erg frustrerend want je kunt er ook niet over beginnen, want dan worden ze gelijk boos.
Ook geluiden van mensen die eten etc, ben bang dat ik misofonie heb soms. :P
Oh en alles in rauwkost, hoewel ik altijd gefascineerd ben blijft het veelte lang in mijn hoofd hangen dus vermijd ik het maar.