Wie is de leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen?

• Elk jaar ontmoeten we nieuwe mensen. Omdat 2017 al bijna afgelopen is wil ik de vraag stellen “Wie is de leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen?”

Ik heb begin dit jaar een meisje leren kennen en we zijn goeie vriendinnen geworden. Ik stond met een vriendin bij een tankstation en we kregen de band van haar scooter niet opgepompt. We hebben een meisje om hulp moeten vragen die daar kwam voor een pakje sigaretten. We vroegen of zij wist hoe je een scooterband oppompt. Ze heeft ons proberen te helpen maar ook haar lukte het niet. Later werd ons duidelijk dat de luchtpomp niet werkte. Ze bood aan om ons een lift te geven en de scooter achterin haar busje te zetten. We hebben de scooter in de bus gereden en ze gaf ons een lift. In die 25 minuten tijd hebben we elkaar leren kennen en kwamen we erachter dat het een hele leuke meid was. We vroegen of we haar een drankje konden aanbieden als we thuis waren maar dat kon niet omdat ze om 10 uur afgesproken had met een vriendin. Toen zeiden we je houdt het drankje van ons tegoed. Heb haar mijn nummer gegeven zodat ze kon bellen als ze een drankje wilde doen.

2 weken later belde ze plots op. Ze was in de buurt en had die avond niks te doen. Ik had een klein feestje met vriendinnen die avond bij mij in de planning staan maar ik van mij mocht ze erbij komen. Ze kwam die avond en het klikte goed tussen haar en mijn vriendinnengroepje en we hebben een leuke avond gehad.

Ze is nu ook al helemaal opgenomen in mijn groepje vriendinnen en het is heel gezellig met haar. Ik wist niet dat iemand zo snel tot een goeie vriendin kon groeien en ik ben heel blij dat ik haar heb leren kennen.

• Global Moderator

Heb eigenlijk niet echt nieuwe mensen leren kennen moet ik zeggen

• @chaussettes zegt in Wie is de leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen?:

Heb eigenlijk niet echt nieuwe mensen leren kennen moet ik zeggen

Ik ook niet.

• Global Moderator

Ik genoeg.

Ik heb bijvoorbeeld mijn vriend leren kennen. Ik weet nog precies het nummer waar hij om vroeg, 4214. Zit wel een leuk verhaal achter.

Daarbij heb ik een klasgenoot beter leren kennen en heb ik ook al met zijn vrienden gemeet, waarvan eentje al meerdere keren. Zij en ik zijn gisteren gaan verven, echt super tof. Jammer dat een van hun hem volgende week naar het buitenland leert.

• Global Moderator

Alle mensen die ik heb leren kennen die ken ik online. Ik ben heel blij dat ik in het team van KEEN zit en dat ik daardoor al die mensen heb leren kennen. Ik ben ook blij dat ik @Sander @King @Chaussettes en @Smurfette heb leren kennen.

Ik vind het jammer dat @Buffela niet meer op KEEN komt. Zijn adviezen hebben mij ook veel geholpen en ik vond het leuk om met hem te chatten. Ook kon ik goed met @Superman praten maar hij is ook niet veel meer online.

@KEEN ken ik al iets langer dan de meeste van jullie maar ik beschouw hem ook als een nieuwe ontmoeting en ik ben blij dat ik hem online heb leren kennen. Dankzij hem heb ik contact kunnen maken met alle leuke mensen van deze community.

• Global Moderator

@vink Ohja kut ben heel keen vergeten. Veel mensen zal ik al kennen idd, maar wel een aantal leuke nieuwe mensen kunnen ontmoeten :)

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.