Zijn jullie meer van de Kerst of toch eerst Halloween?

• Global Moderator

Wie van jullie heeft er überhaupt ooit een Halloween feest gehad?

Of is het aftellen tot dat de feestdagen beginnen?

0_1507896080476_9a8c183c-3bf0-45a5-820c-33975f434879-image.png

Persoonlijk wil ik wel een keer een super vet Halloween feest houden met allemaal bloed en decoraties en shit, maar denk er ieder jaar net iets te laat aan :P Vind het erg vet om met latex allemaal nep wonden enzo te maken, zoals ik vorig jaar bij keen heb gedaan.

13557706_1102988973096406_7593991070148577313_n.jpg
    Dit was mijn eerste poging met latex, iedereen keek me super bang aan enzo. Lekker photobomben bij mensen op de anime conventie, super vet.

Misschien in de sfeer komen met een aantal horror films ofzo, maar mijn vriend houdt niet zo van horror films helaas.

• Admin

Mijn voorkeur gaat uit naar Halloween. Heb best vaak met kameraden hier Halloween gevierd (op onze manier). Met kerst heb ik gewoon wat minder doordat het door de media door je nek gedouwd word. Mensen die als schaapjes maar een kerstboom in de hoek van de kamer installeren omdat je er niet bijhoort als je geen boom hebt en dit maar weglacht met ‘ach, het is toch traditie’… Nee, gewoon niet.

• Global Moderator

Met Halloween kijk ik horror films en haalt mijn vader vaak iets lekkers in huis. Het hoeft voor mij niet heel groot te zijn Halloween, maar ik vind het wel leuk om dan te lezen wat andere doen met halloween en welke films ze kijken.

Kerst dat vind ik meestal niet zo leuk. alleen 2e kerstdag vind ik leuk want dan ga ik met mijn vader gourmetten. Eerste kerstdag is dat mijn vader dan een deel van de familie uitnodig en dat ik dan dezelfde vragen krijg die ik elk jaar te horen krijg.

Charlotte hoe gaat het met jou?
    Charlotte volg je nog therapie?
    Charlotte ben je nog aan het oefenen om naar buiten te gaan?
    Charlotte als je naar buiten durft moet je een keertje bij ons aankomen.

Maar als ik ze dan uitleg wil geven over mijn fobie dan heb ik het idee dat ze zic daar niet voor interesseren.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.