Nobody - A Way Of Life (Mix)

• Admin

Dit is veruit de beste UK Hardcore mix die ik dit jaar geluisterd heb. De mixen van Nobody zijn altijd wel de mixen die ik meteen beluister zodra ik de notificatie van Soundcloud krijg. Maar deze mix bleef me track na track boeien tot de laatste track. De plaatkeuze is prachtig en het is knap om een mix boeiend genoeg te maken zodat een luisteraar niet gaat ‘skippen’ tijdens een mix. Ik heb bij deze mix geen enkele keer geskipt omdat elke track me boeide en ik benieuwd was hoe de overgang was naar het nieuwe meesterwerk wat in de tracklist staat.

Wat ik vooral mooi vind aan deze mix is dat er veel melodietjes in voorkomen uit trance nummers van de jaren 90. Denk aan “Exploration Of Space” en “On The Move” maar ook mooie tracks met lyrics zoals “Way Of Life” en de tekst van Bonnie Tylers I Need a “Hero”.

Echt het enige nadeel aan deze mix is dat hij bij het laatste nummer gebruik maakt van een fade out en niet het nummer afmaakt. Dan was deze echt perfect perfect geweest.

Ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als dat ik dat heb gedaan.

één ding is zeker, morgenvroeg gaat die weer aan en dan iets harder! :D

Tracklist

Solstice Anklebreaker ft Oscar - Way Of Life (Refix & Rob IYF Bootleg)
    Anubasu-Anubasu - Another Verse (Rob IYF #22 Remix)
    Rob IYF & Nobody meet Al Storm - Monster Project
    Lucas & Steve - Up Till Dawn (On The Move) (Rob IYF Remix)
    Rob IYF & Nobody ft. Riddle - Dying Time
    Damian LH - Float (Del Toro Mix)
    Del Toro - Ghost Town
    Inspiration ,Deverstate & MOB - SURVIVE (Rob IYF & Nobody Remix)
    Cosmic Gate - Exploration Of Space (Rob IYF & Nobody Remix)
    Rob IYF & Nobody - Hero
    SLUSHII SO LONG (ALEX PROSPECT X HARTSHORN REMIX)
    Rob IYF x Riddle - Murder Ride
    Outforce , IYF & Nobody - Look For The Light
    Rob IYF & Nobody - Nangs

• Admin

0_1507776960822_fe78ccda-06c9-4a82-a42b-d34163ee3215-image.png

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.