Ik denk dat ik meisjes leuker vind dan jongens

• 🖐 Halloooo 😃 ik ben Iris en ben 15 jaar en zit met een probleem. 😟

Ik heb een zus en die is 5 jaar ouder dan mij en ze is al vanaf haar 13e lesbi 😶 Ik ben 15 jaar en heb een vriendje maar ik vind hem niet leuk 🙄 🙄 Ik heb met hem genomen omdat ik dacht dat ik verliefd was op een meisje 🙄 en daarom heb ik voor die jongen gekozen 🤥

Nu heb ik met de jongen maar als ik dat meisje zie dan voel ik me verliefd en moet ik liegen tegen mijn vriend dat ik van hem hou maar ik wil niet liegen 😓

Ik weet nog dat mijn vader boos werd op mijn zus toen ze met haar vriendin thuis kwam en daar heb ik geen zin in dat hij dat ook bij mij doet als ik met een meisje thuis kom 😩 maar met deze jongen wil ik het uitmaken omdat mijn gevoel voor dat meisje sterker is dan mijn gevoel voor die jongen 😔 ik wil wel vrienden met hem blijven ik hoop hij wilt dat ook met mij 😳

Maar hoe pak ik het nu aan 😕 ik wil niet dat mijn vader boos is op mij 😡 ik wil nog vrienden blijven met mijn vriendje 😮 en ik wil relatie met meisje die zo leuk is dat ik smelt 😍 😍

Maar ik weet dat mijn vader boos gaat worden en mijn vriend en iedereen zal me uitschelden voor lesbi 😢 en ik denk dat mijn zus mij wel begrijpt maar ik weet niet of ze zit te wachten op haar zusje die liefdesproblemen heeft

ik weet het niet meer 😵 😵 😵 😵 😵 😵

Tips?

Panda 👊🏼

• Je moet jezelf gelukkig maken. Als je gelukkig bent met je vriendje moet je het zo laten, als je gelukkig denkt te zijn met dat meisje dan moet je met haar een relatie beginnen. Je ouders zullen de relatie best accepteren zoals ze ook emt je zus hebben gedaan.

Je zus is 20 ik denk dat ze wel even tijd voor je kan maken als jij met een probleem zit. Ik weet niet hoe jullie contact is maar meestal helpt een zus haar jongere zus wel. Zeker als het gaat om iets waar zij je advies in kan geven omdat ze het zelf heeft meegemaakt.

• Global Moderator

Zo te horen moet je het uitmaken met de vriendje. Het is niet goed voor jezelf om te liegen, niet naar je eigen maar ook zeker niet tegen hem. Verdient hij ook niet. Het is wel je eigen keuze of je dit wilt vertellen aan je familie. Bij je zus kan je zoiezo terecht, en denk dat ze je prima begrijpt. Zij is immers door dezelfde shitstorm heen gegaan. Dat je mensen lastig valt hoef je je geen zorgen om te maken :)

Ook is er niks mis met meisjes leuk vinden, doe gewoon waar je lekker zelf zin in hebt.

Je kunt het stil houden voor je vader, maar dat betekend niet dat je geen relatie aan kan gaan met een meisje. Hoeft niet meteen wereld nieuws te zijn. Overleg eens met je zus.

• Bedankt voor jullie lieve reacties 😍

Het is waar wat Chaussettes (moeilijke naam 😆) zegt. Mijn zus is ook door dezelfde shitstorm heen gegaan en nu is ze heel gelukkig met haar vriendin. ☺
    Ik ga het met mijn zus overleggen en ik ga aan dat meisje bekennen dat ik haar ook leuk vind. 😍

Liefs 🐼

• Global Moderator

@panda Zeg maar sokken, is iets makkelijker :P

• Of je op jongens of op meisjes valt dat maakt niks uit. Jij weet wat je wilt. Als je vrienden dat niet accepteren dan zijn het geen vrienden.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.