Graf Jumbo

• Global Moderator

Vind de jumbo juist wel baas. Is merkbaar cheaper dan de appie en de bezorg regeling is beter

• Global Moderator

@chaussettes de jumbo an sich is best een prima supermarkt maar er is echt een verschil tussen verschillende filialen, waarschijnlijk ook omdat ze veel met franchise zaken werken die slecht gecontroleerd worden.

Die jumbo hier bij ons is iig zo’n franchise zaak, het aanbod is anders, vakken worden slecht bijgevuld, personeel komt niet heel vriendelijk over, en de klantgerichtheid is helemaal slecht.

• Global Moderator

@eximius Dat klinkt idd wel matig. Heb er zelf niet echt slechte ervaringen mee. Doe veel online bestellen want dat scheelt heel veel kwa tijd/tillen = energie.

Komen prima optijd, kost niet echt meer als je kijkt naar benzine etc. Heb wel eens iets fout of beschimmeld gekregen, gewoon eff bellen en doen helemaal niet moeilijk bij de klanten service. Gewoon geld terug, krijgt er vaak nog een tegoed bon bij, en hoeft niks te laten zien.

• Global Moderator

@chaussettes wij bestellen eigenlijk al tijden bij de AH, ook eigenlijk altijd op tijd. Je kunt van te voren al zien hoelaat ze komen, en op de dag zelf krijg je nog een sms’je met van een window van een kwartier. En ook hier weleens een geplette zak broodjes ofzo gehad of iets anders kapot. Kun je zo via de site of de app invullen wat er mis was, krijg je zonder moeite je geld terug.

• Global Moderator

@eximius Bij mij idd hetzelfde. Vind dat de appie matigere acties heeft voor gratis verzendkosten. Vaak bij de jumbo ben je goedkoper met de actie producten dan dat je verzending betaald. Is zo’n 6€ volgens mij. Ook is de Jumbo cheaper dus is voor mij een goeie reden

• Global Moderator

@chaussettes zegt in Graf Jumbo:

@eximius Bij mij idd hetzelfde. Vind dat de appie matigere acties heeft voor gratis verzendkosten. Vaak bij de jumbo ben je goedkoper met de actie producten dan dat je verzending betaald. Is zo’n 6€ volgens mij. Ook is de Jumbo cheaper dus is voor mij een goeie reden

Ik vind de acties van de jumbo juist altijd tegenvallen :P maarja dat kan ook komen omdat dat filiaal hier toch de helft niet heeft. En heb online nooit echt gekeken, ik vind iig de site van de jumbo maar ruk.

In mijn beleving is er geen betere actie dan hamsterweken of route 99. Ik heb zelf ook het idee dat de AH het grootste aanbod van allemaal heeft, al helemaal online waar je ook het Belgische assortiment erbij hebt.

Ps. Ik betaal eigenlijk altijd 3,95 verzendkosten. Maar dat ligt eraan waneer je laat bezorgen. En gratis bezorg acties zijn meestal kut ja. Maar daar staat wel weer tegenover dat je eigenlijk bij elke online bestelling gratis producten krijgt, proef verpakkingen enzo.

• Global Moderator

@eximius Gratis producten is bij Jumbo ook, hoewel het aanbod erg verschilt. Ah heeft idd een beter assortiment, maar online is het al 1000x beter dan in de winkel.

Wanneer je echt route 99 aanbiedingen hebt is dat idd wel goedkoper, maar alleen als je ook bij die producten blijft. 95% blijft toch duurder dan bij de Jumbo. Dus als er een goeie aanbieding is ergens, ga ik gewoon naar de fysieke winkel.

Ik vind de site van de ah dan weer ruk ¯_(ツ)_/¯ tis wat je gewend bent denk ik

• Global Moderator

@chaussettes zegt in Graf Jumbo:

@eximius Gratis producten is bij Jumbo ook, hoewel het aanbod erg verschilt. Ah heeft idd een beter assortiment, maar online is het al 1000x beter dan in de winkel.

Wanneer je echt route 99 aanbiedingen hebt is dat idd wel goedkoper, maar alleen als je ook bij die producten blijft. 95% blijft toch duurder dan bij de Jumbo. Dus als er een goeie aanbieding is ergens, ga ik gewoon naar de fysieke winkel.

Ik vind de site van de ah dan weer ruk ¯_(ツ)_/¯ tis wat je gewend bent denk ik

Precies, iedereen moet lekker doen wat hij zelf leuk vind. En wat betreft prijzen, tja bij de ene is dat goedkoper en bij de andere weer dat. Als je zo gaat kijken moet je voor je wekelijkse boodschappen 4 winkels doorgaan. Ik denk dat als je over een grotere periode gaat kijken dat het geen drol uit maakt waar je je boodschappen doet. Het gaat erom hoe je het doet en dat je de juiste aanbiedingen meepakt wanneer dat kan.

• Ik vind de AH ook beter dan de jumbo. Ik doe mijn boodschappen niet online maar nog in de winkel en het assortiment van de AH is het grootste assortiment van de supermarkten hier in de buurt.

@MC de blikken Monster hebben ze bij ons niet meer in het assortiment zitten ook geen kleine blikken. Ik heb verschillende keren gevraagt of de blikken nog terug in de schappen kwamen maar ze hebben geen leveringscontract meer met Monster en krijgen ook geen andere producten meer van Monster. Misschien hebben de AH’s in de grotere steden nog wel Monster energy maar bij ons hebben de AH’s en de AH To Go ze niet meer.

• @generaal zegt in Graf Jumbo:

Ik vind de AH ook beter dan de jumbo. Ik doe mijn boodschappen niet online maar nog in de winkel en het assortiment van de AH is het grootste assortiment van de supermarkten hier in de buurt.

@MC de blikken Monster hebben ze bij ons niet meer in het assortiment zitten ook geen kleine blikken. Ik heb verschillende keren gevraagt of de blikken nog terug in de schappen kwamen maar ze hebben geen leveringscontract meer met Monster en krijgen ook geen andere producten meer van Monster. Misschien hebben de AH’s in de grotere steden nog wel Monster energy maar bij ons hebben de AH’s en de AH To Go ze niet meer.

Okay vreemd, ik woon in Tilburg en hier verkopen ze nog gewoon kleine blikjes. En dat is nog niet eens heel erg lang.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.