Paddenstoelen tips & tricks

• Bedankt voor het delen

• Verbannen

Bedankt

• Global Moderator

Heb er nu 3 :)

• Admin

Ook een handige pagina
    http://keen.wtf/leaderboard/daily

Daar kun je zien hoeveel upvotes je vandaag hebt gekregen.

• Global Moderator

@keen Ik ben het populairst <3

• Global Moderator

Ik heb een overzicht gemaakt van de paddenstoelen met informatie.

naQj7Eq.png
    De Witte Stip is de meest voorkomende paddenstoel en staat onderaan en bovenaan een pagina. Ik heb hem op allerlei plekken gezien. Niet alleen in topics maar ook op de categorie pagina. Deze paddenstoel kun je op alle pagina’s vinden.

teHBQHY.png
    De Blauwe Beer is ook een veel voorkomende paddenstoel. Deze paddenstoel komt volgens mij alleen bovenin de pagina te staan. Hij komt iets minder vaak voor dan de Witte Stip.

G1nWcga.png
    Als KEEN-ers de Gele Bloem zien denken ze dat ze een Gouden Paddenstoel hebben gevonden. Deze paddenstoel staat alleen onder in de footer na het plaatsen van een reactie. Het gedrag van deze paddenstoel is hetzelfde als die van een goudne paddenstoel. Het verschil met de Gouden Paddenstoel is dat de Gele Bloem zich meteen na het plaatsen van een reactie laat zien.

V90tFAT.png
    De Oranje Vuurvlieg is ook alleen nog maar aan de bovenkant van een pagina gezien. Waarschijnlijk komt deze nooit in de footer te staan omdat deze ook veel lijkt op de Gouden Paddenstoel om verwarring te voorkomen.

zvQW97s.png
    De Roze Schemer kom je alleen tegen tussen 19:30 en 20:30 In deze tijd kom je geen andere paddenstoelen tegen. Ook geen Gouden of Diamant paddenstoelen.

IRBh76A.png
    Als je niet op een paddenstoel klikt verandert de paddenstoel in de Grijze Kwast. Ik ben erachter gekomen toen ik een screenshot maakte van een paddenstoel en toen ik terug op de pagina klikte was hij verandert in een Grijze Kwast. Ik weet niet of alle paddenstoelen veranderen in Grijze Kwast als je er niet op klikt.

jUikQAr.png
    Over Groen Leven weet ik nog niet zo veel. Ik ben hem zelf nog niet tegen gekomen. Als iemand deze paddenstoel is tegen gekomen en nog weet waar de paddenstoel staat wil ik dat graag weten.

tuq8K2g.png
    De Groene Engel is nog geen enkele keer gevonden. Niemand heeft erop geklikt dus ik denk dat niemand hem nog gevonden heeft. Het kan dat deze paddenstoel zich alleen laat zien op een speciale pagina of tijdstip. Als iemand deze paddenstoel is tegen gekomen en nog weet waar de paddenstoel staat wil ik dat graag weten.

pd9o74w.png
    De Paarse Dracula komt alleen voor in de avond en nacht. Deze paddenstoel heeft hetzelfde gedrag als de Gele Bloem. De paddenstoel is nog maar één keer gevonden. Alle informatie over deze paddenstoel heb ik gekregen van @KEEN.

vOG9ETx.png
    Wat we weten over de Gele Slaapzacht is dat deze paddenstoel alleen in de avond en nacht tevoorschijn komt. De paddenstoel is nog zeldzamer dan de Gouden Paddenstoel en ik vraag me af waarom. De gouden paddenstoel komt 2x zo vaak voor als de Gele Slaapzacht en laat alleen de uiterst zeldzame Diamant Paddenstoel achter zich qua weergaven.

mVEp3iD.png
    De Gouden Paddenstoelen verschijnen alleen op de pagina nadat je een topic hebt gemaakt. Hoe langer je over het topic doet des te groter je kans is dat je een gouden paddenstoel krijgt. De Gouden Paddenstoel is 25 euro waard en er is op dit moment nog maar 1 Gouden Paddenstoel in het spel. @Jenn en @King hebben al een Gouden Paddenstoel gevonden. Ze bevestigen allebei dat de paddenstoel heel langzaam in beeld komt en dat je na het aanmaken van een topic goed moet kijken of er nergens een Gouden Paddenstoel staat.

4yDrpzw.png
    De Diamant Paddenstoel is de zeldzaamste paddenstoel die je kunt vinden op KEEN. Hij is in de afgelopen weken slechts 1 keer voorbij gekomen en hij is onopgemerkt gebleven. Ik weet niet bij wie hij is gekomen maar ik denk als @KEEN dat bekend maakt dat die KEEN-er erg zal balen dat die 50 euro is misgelopen. Het enige wat we weten over deze paddenstoel is de informatie van @KEEN.

De diamant paddenstoel kun je alleen tegenkomen als je:

• 50 posts in de afgelopen 24 uur hebt geplaatst.
    • In de afgelopen 24 uur in minimaal 7 categorieën een reactie hebt achtergelaten.
    • 15 upvotes hebt gekregen in de afgelopen 24 uur.

Ik hoop dat ik jullie met deze update nieuwe informatie heb gegeven. Als je meer weet laat het dan achter in dit topic.

• Global Moderator

Goeie info vink. Hoeveel heb je er onderhand al wel niet? :P

• Global Moderator

@chaussettes 15 ofzo en jij?

• Ik heb er 2 of 3 en de goude

• Global Moderator

@vink zegt in Paddenstoelen tips & tricks:

@chaussettes 15 ofzo en jij?

holy shit. Ik heb er 3 en vind mezelf toch vrij actief :P

• Zal de Gele Slaapzacht iets te maken hebben met de Diamant?

• Ik ben alleen nog maar die rood met witte tegen gekomen die gele en die goude.

• @vink bedankt voor de info vink.

• @king zegt in Paddenstoelen tips & tricks:

Zal de Gele Slaapzacht iets te maken hebben met de Diamant?

Of iets met de Gouden paddenstoelen.

Als je een Gouden paddenstoel te lang laat staan zal het dan een Gele Slaapzacht worden?

• @jenn zegt in Paddenstoelen tips & tricks:

@king zegt in Paddenstoelen tips & tricks:

Zal de Gele Slaapzacht iets te maken hebben met de Diamant?

Of iets met de Gouden paddenstoelen.

Als je een Gouden paddenstoel te lang laat staan zal het dan een Gele Slaapzacht worden?

En daarmee 25 euro verliezen, dacht het ook ja :’)

• Ik heb er pas 2 gevonden. Is er een makkelijke manier om ze te vinden?

• Global Moderator

@dana
    Voor gewone paddenstoelen:

• Gebruik het donkere thema.
    • Zorg dat je actief bent
    • Kijk goed op elke pagina voordat je verder klikt

Voor de gouden paddenstoel:

• Schrijf veel topics
    • Wacht 5 seconde voordat je naar een volgende pagina gaat als je een topic hebt aangemaakt.
    • Zorg dat je veel paddenstoelen hebt gevonden. De kans is groter dat je een gouden paddenstoel tegenkomt als je meer paddenstoelen hebt gevonden.

Voor de Diamant Paddenstoel heb je de volgende dingen nodig

• 50 posts in de afgelopen 24 uur hebt geplaatst.
    • In de afgelopen 24 uur in minimaal 7 categorieën een reactie hebt achtergelaten.
    • 15 upvotes hebt gekregen in de afgelopen 24 uur.

en hier kun je makkelijk aan de 7 reacties in 7 verschillende categorieën komen.

• Bedankt voor de tips ik ga ze volgen.

• Heb mijn 4e paddenstoel gevonden de Blauwe Beer stond onderaan topic met Kleur de wereld.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.