Herfst op KEEN

• Admin

Nu de herfst begonnen is is het weer tijd om weet een actief spel te spelen op KEEN. Overal op KEEN.WTF kun je paddenstoelen tegenkomen. De oorspronkelijk rood-met-witte-stippen paddenstoel kun je tegenkomen maar ook een van de 9 anderen.

Op deze pagina kun je zien welke paddenstoelen er al gevonden zijn. Er zijn in totaal 10 verschillende normale paddenstoelen die je tegen kunt komen. Als je erop klikt worden ze binnen 24 uur toegevoegd aan paddenstoel-pagina.

Als alle paddenstoelen gevonden zijn worden er 3 KEEN.WTF Herfstpakketten weggegeven aan de 3 KEEN-ers die de meeste paddenstoelen hebben gevonden. Dubbele paddenstoelen tellen ook mee dus blijven klikken op alle paddenstoelen die je ziet.

Gouden paddenstoelen
    Tussen de normale paddenstoelen staan ook 3 gouden paddenstoelen. Dit zijn zeldzame paddenstoelen die alleen kunnen verschijnen op de pagina direct nadat je een topic hebt gemaakt.

Elke paddenstoel is 25 euro waard en zal naar een pagina doorverwijzen waarop je je gebruikersnaam en E-Mail kan invullen. Je krijgt dan binnen 24 uur een VVV Giftcard twv 25 euro in je mailbox. Zorg ervoor dat je je juiste mail adres invult. Als de VVV giftcard verzonden is naar een foutief mail adres kunnen wij dit niet meer ongedaan maken.

Klik hier om een voorbeeld te zien van de pagina.

De diamant-paddenstoel
    Ook is er de uiterst zeldzame diamant-paddenstoel deze paddenstoel laat zich alleen zien als de gebruiker voldoet aan de volgende eisen.

• De gebruiker heeft 50 posts in de afgelopen 24 uur geplaatst.
    • De gebruiker heeft in de afgelopen 24 uur in minimaal 7 categorieën een reactie achtergelaten.
    • De gebruiker heeft 15 upvotes gekregen in de afgelopen 24 uur.

Alleen gebruikers die aan de eisen voldoen kunnen de diamant-paddenstoel tegenkomen.
    De diamant-paddenstoel heeft een waarde van 50 euro.

De paddenstoelen kunnen tot 1 (KEE)November opduiken.

0_1506001099031_e9fb8d79-f0ca-4787-b750-30a718823903-image.png

meer informatie over de VVV giftcard

Succes en een fijne herfst.

• Die twee pagina’s voor de paddenstoelen uit de tweede alinea werken beide niet?

• Global Moderator

@sander zegt in Herfst op KEEN:

Die twee pagina’s voor de paddenstoelen uit de tweede alinea werken beide niet?

Daar zijn we mee bezig.

• Staan de paddestoelen al wel op de site dan?

• Admin

@sander ja, de paddenstoelen staan er al op. De pagina doet het alleen (nog) niet. Die maak ik vanavond in orde.

• Global Moderator

Succes allemaal

• Als ik op de pagina zit met welke paddenstoelen er zijn/gevonden en ik probeer de pagina te verlaten. Bijv ik klik op het logo van KEEN om terug te keren naar het menu, blijft mijn pagina oneindig lang laden, totdat ik op F5 druk. Ben ik het enigste met dit probleem?

• @pool zegt in Herfst op KEEN:

Als ik op de pagina zit met welke paddenstoelen er zijn/gevonden en ik probeer de pagina te verlaten. Bijv ik klik op het logo van KEEN om terug te keren naar het menu, blijft mijn pagina oneindig lang laden, totdat ik op F5 druk. Ben ik het enigste met dit probleem?

Dat heb ik ook.

• Hoe kan het dat de gele slaapzacht minder vaak is voorgekomen dan de goudne paddenstoel?

0_1506510962433_b4489ec9-d4fc-4362-84e8-c07e39f85465-image.png

• Global Moderator

@king sommige verschijnen maar bij bepaalde voorwaardes volgens mij. Dus tijd, aantal posts etc

• @chaussettes zegt in Herfst op KEEN:

sommige verschijnen maar bij bepaalde voorwaardes volgens mij. Dus tijd, aantal posts etc

ik heb sinds de middag dat ik er 1 had niks meer gezien. Helaas.

• Verbannen

Ik zag vannacht de pagina met de goude paddenstoel en ik kon mijn gebruikersnaam en mail niet meer invullen omdat de pagina was verlopen. Kunnen jullie zien waarom de pagina is verlopen en of ik mijn VVV kaart krijg?

• Admin

@femke404 zegt in Herfst op KEEN:

Ik zag vannacht de pagina met de goude paddenstoel en ik kon mijn gebruikersnaam en mail niet meer invullen omdat de pagina was verlopen. Kunnen jullie zien waarom de pagina is verlopen en of ik mijn VVV kaart krijg?

Je was niet ingelogd en je hebt een script gebruikt om berichten te plaatsen en in de zone waar de paddenstoelen staan een clickbot op gezet.

Je hebt hier niet met amateurs te maken Femke.

• Admin

Alle paddenstoelen zijn voor gasten uitgeschakeld. Dit is gedaan om misbruik (zoals dat van @Femke404) te voorkomen. Het heeft geen zin om via het gast account te gaan tellen in het “Hier tellen we van 1 naar 100.000” topic.

• Global Moderator

Iemand heeft 50 euro gemist.

0_1507748847700_22eec4fd-60db-4221-8d54-80386b1f5c1b-image.png

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.