Ben ik verliefd?

• Ik ben een meisje ben 16 jaar en ik heb in de zomervakantie een jongen leren kennen. We hebben elkaars insta gegeven en sindsdien chatten we met elkaar elke avond. In het begin was ik vrienden met hem. Hij is aardig maar geen superknappe jongen. Als ik me slecht voel dan maakt hij me aan het lachen e dan ben ik weer vrolijk als ik met hem chat. Ik chat elke avond met hem en ik zit 's middags al in mijn hoofd te bedenken dat ik zin heb om te chatten en waarover ik met hem ga chatten. Ik heb met een vriendin erover gepraat en zij zegt dat ik verliefd op hem ben. Maar hij is helemaal niet knap en ik weet niet hoe dat voelt om verliefd te zijn want ik heb nog nooit een jongen gehad.

• Global Moderator

“Als ik me slecht voel dan maakt hij me aan het lachen e dan ben ik weer vrolijk als ik met hem chat. Ik chat elke avond met hem en ik zit 's middags al in mijn hoofd te bedenken dat ik zin heb om te chatten en waarover ik met hem ga chatten.”

Dat stuk zegt al voldoende. Je bent verliefd.

Bovendien, of iemand nou knap is of niet dat staat verder los van het verliefdheids gevoel.

• Ja dat zegt een vriendin van mij ook wat u zegt. Wat moet ik nu doen?

• Global Moderator

@wizze je moet helemaal niks. Bedenk wat je van hem wilt, en niet wat anderen verwachten. Als je je fysiek totaal niet aangetrokken voelt word het ook niks.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.