Het verhaal achter deze foto

• Moderator

Deze foto werd geplaatst op 4chan. Ik had hem al eerder gezien op 4chan en daarbij stond een link naar een site die een 404 gaf. Het was een onon domein en daar kan ik niks op vinden.

Dit is de foto

JipqGNT.jpg

• Global Moderator

Volgens mij is dat een foto genomen door een seriemoordenaar van zijn slachtoffer.

Meen me zo’n soort verhaal te herinneren bij deze foto, geen idee of het ook klopt hoor.

• Global Moderator

Kun je deze aids niet op 4chan houden :D

Maar volgens mij is het een meisje wat ze een beetje vermoord hebben en waarvan de video op het deep/darkweb te vinden is.

.onon ken ik niet. .onion ken ik wel. Die links kun je openen met Tor browser.

Google is je beste vriend hierin.

• Global Moderator

@KEEN zegt in Het verhaal achter deze foto:

Kun je deze aids niet op 4chan houden :D

Maar volgens mij is het een meisje wat ze een beetje vermoord hebben en waarvan de video op het deep/darkweb te vinden is.

.onon ken ik niet. .onion ken ik wel. Die links kun je openen met Tor browser.

Google is je beste vriend hierin.

Een beetje :'D

maar idd. Ik weet de namen niet meer, maar het meisje moest zich omkleden en haar haar afknippen om hem te bevredigen. En daarna ging hij foto’s maken als ze vermoord werden. Er gaan nog veel meer foto’s de ronde.

P.s. google image search

• Zo’n beetje wat hierboven stond inderdaad, meende zelf iets met verkrachting, moord was ik vergeten.

• Global Moderator

De seriemoordenaar heet Robert Ben Rhoades. Het meisje van de foto heet Regina Kay Walters.

Vanaf vermoedelijk 1975 ging hij moorden, al is de eerste bewezen moord uit 1989. Hij had een truck, waarvan hij de slaapcabine omgebouwd had tot martelkamer. Hier heeft hij verschillende mensen opgepikt en daarna gemarteld en vermoord. In 1990 pikte hij Regina Kay Walters en haar vriendje op. Haar vriendje was direct vermoord en gedumpt, maar zij was een tijd lang vastgehouden. Hoe lang weet ik niet precies, maar het is wel bekend dat ze gemarteld, vernederd en misbruikt werd.

De foto die jij hebt gepost, is een paar minuten genomen voordat ze werd vermoord.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.