Echte aanbiedingen sites

• Ik ben bekend met sites als 1dk en iBOOD. Maar dat zijn geen aanbiedingen meer. Het is vaak een paar euro goedkoper dan de concurrent maar met de verzendkosten erbij komt gaat de aanbieding alleen maar omlaag en is het net zo duur als bij een concurrent die gratis verzending heeft.

Zijn er nog echte aanbiedingen websites waar echt scherpe aanbiedingen op staan? Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden mijn wekker zette om deel te nemen aan een iBOODhunt of een scherpe aanbieding die vanaf middernacht van start ging. Maar dat ik weet geen website meer waar dat tegenwoordig nog is en of dat nog bestaat.

Weet iemand een website waar A-producten tegen scherpe prijzen aangeboden worden, zoals dat een paar jaar geleden was op iBOOD en 1DK?

• Het is geen echte aanbiedingen site. Maar je kunt er wel gratis producten krijgen.

http://www.gratiz.nl

• Global Moderators

Voorheen keek ik altijd op https://www.jouwaanbieding.nl/

Maar al die 1 dags koopjes sites zijn tegenwoordig klote geworden, niks speciaals meer. Althans allemaal matige aanbiedingen.

Ik koop tegenwoordig veel gewoon via AliExpress.

• Admin

@jenn Ik denk dat de aanbiedingen steeds slechter worden. Als je graag voor koopjes gaat, het niet erg vind om af en toe een paar weken te moeten wachten, raad ik je aan eens te kijken bij Alie express.

Heel groot assortiment, lage prijzen. Je moet alleen vaak heel goed zoeken, kijk naar de “number of orders” iets wat vaak besteld is, heeft vaak reviews. Reviews helpen je heel erg op websites als Alie express.

• Is AliExpress betrouwbaar?

Ik vind de naam er niet betrouwbaar uitzien. ^^

• Admin

@jenn Naam ziet er idd niet uit xD het is een verzameling van allemaal kleine webshops.

Je betaalt in principe vooruit aan alie express, en die betalen pas door aan de winkel als jij je product goed ontvangen hebt. Anders krijg je gewoon je geld terug.

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met een bestelling daar, zelfs een keer dat een pakketje was kwijt geraakt. Werd helemaal niet moeilijk over gedaan, werd gewoon kosteloos nog een keer verstuurd.

• @jenn zegt in Echte aanbiedingen sites:

Is AliExpress betrouwbaar?

Het is een betrouwbare website. Alleen het nadeel vind ik dat er soms weken overheen gaan voordat je het product in huis hebt.

• @jenn zegt in Echte aanbiedingen sites:

Is AliExpress betrouwbaar?

Beetje racistisch van je hoor haha
    Is prima te vertrouwen hoor, ik heb er best vaak besteld en altijd mijn spullen gekregen.
    Duurt wel lang soms met leveren maarja, China enzo.

• Global Moderators

@just Het duurt inderdaad vaak vrij lang. Maar recentlijk is Ali gaan samenwerken met PostNL International en het gaat nu regelmatig wat sneller.

Zo had ik laatst 2 pakketjes na 8 dagen al in huis :)

• Met AliExpress moet je rekening houden met 2 weken. 8 dagen zoals @Eximius schrijft zijn een hoge uitzondering. Mijn pakketjes komen vaak na 12-16 dagen aan.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.