Powerbank voor op vakantie

• Ik vertrek over 4 weken naar Curaçao en ik wil een powerbank meenemen zodat ik veel foto’s kan maken en mijn telefoon onderweg kan opladen. Maar ik heb hier geen verstand van wat er precies in moet zitten. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik wil mijn powerbank niet elke dag opladen. Ik wil er 4 of 5 keer mijn telefoon mee kunnen opladen (Samsung S6) welke capaciteit raden jullie mij aan?

Ik wil een degelijk merk wat een val en een avontuur in mijn broekzak kan overleven zonder dat de powerbank oververhit raakt. Ik weet namelijk niet of ze tegen warmte kunnen of dat ze gemaakt zijn om in een broekzak of rugtas te vervoeren terwijl ze de smartphone opladen.

Is een powerbank waterdicht of bestaan er waterdichte varianten en wat verschillen ze in prijs met niet-waterdichte powerbanks?

Mag ik een powerbank meenemn in een vliegtuig of mag deze bij de handbagage of worden deze bij controle in beslag genomen?

Ik vertrek 2 augustus. Als ik hem online bestel dan moet het geen langere levertijd zijn dat hij pas na de datum aankomt want dan heb ik er niks meer aan.

Ik wacht jullie advies af.

• Global Moderator

Op ibood.nl zie ik regelmatig goeie aanbiedingen langskomen. Misschien wel leuk om in de gaten te houden, kijk wel naar de verwachte lever datum.

Bij powerbanks heb je verschillende soorten, ik heb er twee gehad. Een mini van 10€ die easy in je broekzak past maar je kunt er maar met 1 apparaat aan en 2x opladen max.

Heb er nu een van 25€ van ibood, heel blij mee, kunnen 2 dingen in, zowel fast charge voor android telefoons en apple. Kun je ook vaak zat mee opladen maar past minder makkelijk in je zak, want hij is wat groter.

Het is dus een keuze maken. Klein = minderlang opladen en wellicht ook niet fast charge wat toch wel erg fijn is
    Groot = zoals het al zegt groot en duurder

• Global Moderator

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product-specs/14939/31409/mr-handsfree-8000-mah-powerbank.html

deze heb ik trouwens, kun je nu niet meer kopen daar maar wellicht ergens anders

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.