Kan mijn vriendin zwanger worden van sperma in haar onderbroek na wasmachine

• Mijn vriendinnetje is 13 en ik ben 14 en we hebben niet echt seks gedaan alleen kussen zoenen en aftrekken. Ik ben vorige week de eerste keer klaar gekomen en is super lekker. Ik sliep vandaag bij haar en ze is naar school gegaan ik had vandaag hele dag vrij. Omdat ik haar mis heb ik afgetrokken. Om het proper te houden heb ik mijn lul af gedaan. Ik dacht dat het een doekje was maar het was haar onderbroek. Dus in haar onderbroek op de plaats waar haar kut zit zit nu sperma.

Als het in de wasmachine gaat en ze doet die ondergoed dan weer aantrekken is er kans dat ze zwanger word of gaat dat niet zo makkelijk?

Ze is al een paar keer ongesteld geweest en ze kan wel zwanger worden. We zijn nog veel te jong om kinderen te krijgen. Moet ik het haar vertellen en haar ouders of kan ik de onderbroek bij de was gooien en doen of er niks aan de hand is?

Hoeveel procent kan ze zwanger raken van mij?

• Global Moderator

Sperma is al snel ‘dood’ als het niet direct in de vagna komt. De kans dat je vriendin zwanger raakt van sperma in haar onderbroek na een wasmachine beurt is niet aanwezig.

Menselijk sperma dat buiten het lichaam is gekomen, is vrijwel direct ‘dood’, behalve als het direct in de vagina terechtkomt. Spermacellen die direct tijdens de geslachtgemeenschap worden ingebracht leven ongeveer 24 tot 48 uur in de baarmoeder, hierna sterven deze ook af. Factoren als stress, alcoholgebruik en roken hebben hier invloed op.

dokter.nl

• Global Moderator

Weinig kans dat zoiets de wasmachine overleeft ja

• Global Moderator

Sperma kan vrij lang overleven als het als in een vagina zit.
    Ergens op een doekje of ergens in de open lucht gaat het vrij snel dood.

Als het eenmaal in de wasmachine is geweest zijn die sperma cellen al lang dood joh, niets om je zorgen over te maken.

• Nee alleen als je het goed erin stopr

• 0%

• Normaal gezien zou geen bang moeten hebben gwn bij de was doen en voor de rest moet je geen zorgen maken wasmachine doet zijn werk wel.

• Waar gaat de wereld naar toe 13 en 14 jaar wtf

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.