Informatie over uw forum

• Ik kan nergens duidelijke informatie vinden over uw forum. Ik heb een aantal vragen zou u daar meer informatie over kunnen geven.

Wat is toegestaan op uw website?
    Als ik op regels klik dan krijg ik een blanco pagina. Gelden er geen regels of doe ik iets onjuist?
    Kan ik dit ook op mijn mobiel installeren via Google Play? Ik krijg alleen maar een schoenenwinkel te zien als ik op uw naam zoek in de Google Play.
    Is keer.wtf de winkel ook van u?

Kost deze site geld om er gebruik van te maken of zijn er verborgen kosten? Ik zie nergens reclame op uw site, hoe kan u de website in de lucht houden zonder advertentie inkomsten?

• Global Moderator

@Danny zegt in Informatie over uw forum:

Wat is toegestaan op uw website?

Dat vind je hier
    http://keen.wtf/rules

Als ik op regels klik dan krijg ik een blanco pagina. Gelden er geen regels of doe ik iets onjuist?

Ik krijg een pagina te zine met regels. Maak eens een printscreen en plaats hem hier dan kunnen een @Moderator kijken wat er aan de hand is.

Kan ik dit ook op mijn mobiel installeren via Google Play? Ik krijg alleen maar een schoenenwinkel te zien als ik op uw naam zoek in de Google Play.

Bedoel je http://keenfootwear.com ? Dit staat los van KEEN.wtf

Is keer.wtf de winkel ook van u?

Nee, dat is geen websinkel van KEEN.

Kost deze site geld om er gebruik van te maken of zijn er verborgen kosten? Ik zie nergens reclame op uw site, hoe kan u de website in de lucht houden zonder advertentie inkomsten?

Stuur @KEEN of een van de @Global-Moderators een berichtje.

• Global Moderator

@Danny zegt in Informatie over uw forum:

Het in de lucht houden van deze website kost geld, dat klopt. Onze vrijgevige admin @KEEN betaalt deze kosten uit eigen zak.
    @KEEN is erg tegen reclame, je zult deze ook niet tegenkomen op keen.wtf

Als de kosten voor de website blijven stijgen zal er een donatie mogelijkheid komen. Dit zal een geheel vrijwillige optie voor onze gebruikers zijn.

Ik hoop dat al je vragen nu duidelijk beantwoord zijn, mocht je nog vragen hebben kun je me altijd een berichtje sturen!

Welkom op keen.wtf ;)

Ps: is het nog gelukt met de regels pagina?

• Dit.is.van.mijn.zoon.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.