Martin Vrijland

• Neem mij niet kwalijk dat ik mijn gedachten even uitspreek, maar soms bekruipt me het gevoel dat we in deze zaak Romy & Savannah helemaal in de maling genomen worden. Wat nu als er helemaal geen dode meisjes gevonden zijn? De begrafenissen waren in geheimzinnigheid gehuld en camera’s werden op grote afstand gehouden. De vader van Savannah Dekker plaatste nog een putdeksel-vleesgril filmpje op de dag van de vermissing van Savannah zie hier: http://www.martinvrijland.nl/wp-content/uploads/2017/06/familie-Dekker-Savannah-Dekker-Romy-en-Savannah.mp4

Het klinkt misschien vergezocht kost een duidt om zo’n hoax te regelen en je moet natuurlijk zorgen dat de meisjes in Ver-weg-gie-stan onder een andere identiteit verder gaan…maar ik ben niet overtuigd van het ouderschap van de ouders. Een valse ID kaart (voor een gewenste achternaam) is door de bouwers van zo’n hoax zo gemaakt. De moeder van Romy stuurde mij immers haar eigen ID kaart en die van Romy. Waarom zou ze dat doen op de dag van en de dag na de begrafenis? Waarom zou ze überhaupt op mij reageren? Dat de meisjes wel echt bestaan hebben, heb ik in mijn vorige post al verduidelijkt.

Ik kreeg ook de naam van de vermeende dader door (de vermeende moordenaar van Romy). Ook daar kan ik niet of nauwelijks iets over vinden en als ik doorvraag hoor ik niets meer.

Mogelijk scenario (Problem):
    Goed voorbereide hoax, zak geld voor de deelnemers en fake vrienden, zak geld voor de “ouders”, een jaar voorbereiding zodat de meisjes een bekend gezicht werden in de omgeving (veel social media activiteit)

Mogelijk doel (Reaction):
    Sociale onrust in Nederland, grote zoekactie optuigen en jonge daders (die geen echte daders zijn en mogelijk niet eens bestaan)

Mogelijk gewenst resultaat (Solution):
    Grip op social media; staat mag mee kijken in alles en zonder pardon kinderen in een jeugdzorg instituut onder toezicht plaatsen en heropvoeden

Waarom zouden ze zoiets doen/faken? Om grote doelen te bereiken met grote sociale impact en meer grip op de bevolking mag je volgens het boek ‘Il Principe’ van Nicolla Machiavelli het volk met list en bedrog in de greep zien te krijgen. En naar die Machiavelli is de belangrijkste media prijs in Nederland vernoemd. Ooit won Bauke Vaatstra die prijs…

Geef uw mening in deze poll:
    http://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/complot-romy-nieuwburg-in-romy-savannah-zaak-ontkracht-nog-veel-vragen/

• Global Moderator

What the fuck

• Admin

Hitler was ook geen slechte man maar een groenteboer die alle kromme bananen recht probeerde te buigen en de dinosauriërs speelden de hele dag met spinners terwijl ze naar hun favoriete soaps op kleurentelevisies keken.

Owja, en de aarde is plat. Als die rond zou zijn vielen we eraf.

• Uuh ik weer niet hoor maar hij zoekt kapot veel aandacht de media niet dus als je aandacht wil ga naar een hier en betaal voor je aan dacht want gratis aandacht krijg je niet onrespectvolle hond

• Global Moderator

@lauraisjeweetwel Tenzij je iemand vermoord schijnbaar

• Global Moderator

@bloemie zegt in Martin Vrijland:

What the fuck

• U meneer bent niet van deze planeet.

• Vol verbijstering heb ik uw artikel gelezen. Ik kan niet geloven dat U dit artikel plaatst nu de vermissing nog vers bij ons allen in het geheugen is gegrift. Ik ben geen bekende of familie van de meisjes maar ik kan me erg in de familie verplaatsen.

Kunnen jullie deze complottheorie verwijderen?

• Global Moderator

@Lientje zegt in Martin Vrijland:

Vol verbijstering heb ik uw artikel gelezen. Ik kan niet geloven dat U dit artikel plaatst nu de vermissing nog vers bij ons allen in het geheugen is gegrift. Ik ben geen bekende of familie van de meisjes maar ik kan me erg in de familie verplaatsen.

Nee, iedereen is vrij om te posten wat die wil op KEEN.wtf. Als het echt tegen de regels in gaat wordt het verwijderd, maar naar mijn weten is dit niet tegen de regels.

• @bloemie zegt in Martin Vrijland:

Vol verbijstering heb ik uw artikel gelezen. Ik kan niet geloven dat U dit artikel plaatst nu de vermissing nog vers bij ons allen in het geheugen is gegrift. Ik ben geen bekende of familie van de meisjes maar ik kan me erg in de familie verplaatsen.

Nee, iedereen is vrij om te posten wat die wil op KEEN.wtf. Als het echt tegen de regels in gaat wordt het verwijderd, maar naar mijn weten is dit niet tegen de regels.

Maar dit is een complottheorie.

• Global Moderator

@bloemie zegt in Martin Vrijland:

Maar dit is een complottheorie.

En dus niet tegen de regels.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.