Honderden lieve reacties op Instagram van gepeste jongen na oproep zus

• Stel. Je 13-jarige broertje maakt een instagramaccount aan, maar de pestkoppen uit zijn klas sturen meteen vervelende reacties op zijn eerste foto. Wat doe je dan? Eline Waarsenburg (26) vroeg haar twittervolgers om hulp. Het resultaat: honderden lieve reacties op de foto van haar broertje.

eFPRb5k.png

Ze kan het zelf nog amper geloven. De stortvloed aan reacties op de foto van haar broertje Matthijs raken Eline diep. ,Bij de eerste tien reacties dacht ik al ‘wow, wat superleuk!’ Maar nu zijn het er ondertussen al bijna driehonderd." Ook Matthijs is blij verrast met alle likes en positieve reacties op zijn foto. Hij appte zijn zus meteen om haar te bedanken toen hij zag wat er gebeurde op zijn pagina, en reageerde op zijn foto met ‘Thanks Lien, voor de Twitter power.’

Pestkoppen
    De eerste reacties op de foto van Matthijs kwamen van pestkoppen uit zijn klas. Zij maakten de foto van hun klasgenoot belachelijk. ,Toen ik dat zag, heb ik Matthijs meteen geappt om te vragen of die reacties serieus waren. Hij zei dat ze doen alsof het een grap is, maar eigenlijk bedoelen ze het gewoon heel vervelend", legt Eline uit. Van haar moeder wist ze dat Matthijs zich al langer niet prettig voelt op school. Hij wordt regelmatig geplaagd en overweegt zelfs om van school te wisselen. ,Daarom wilde ik iets voor hem doen. Ik had nooit verwacht dat mijn tweet zó goed uit zou pakken", aldus de blije zus.

Reacties
    Inmiddels heeft Matthijs al bijna driehonderd reacties op zijn eerst instagramfoto, en de teller loopt nog door. ,Goede foto!" ,Coole dude!" ,Zo stoer! Hup bril. Hup pet. Hup jij!" Iedereen steekt de 13-jarige scholier een hart onder de riem. En een leuke bijkomstigheid voor de tiener: hij heeft ook meteen dik honderd volgers op zijn splinternieuwe account.

De Stentor

• Global Moderator

Awh dat is echt lief

• Global Moderator

Hoop dat zijn klas genootjes en school hier ook wat van oppakt en er iets mee doen

• Admin

@heey321 zegt in Honderden lieve reacties op Instagram van gepeste jongen na oproep zus:

Hoop dat zijn klas genootjes en school hier ook wat van oppakt en er iets mee doen

Nee joh, hij heeft dik honderd volgers op zijn splinternieuwe account. Daar ging het hem om ;9

• @KEEN zegt in Honderden lieve reacties op Instagram van gepeste jongen na oproep zus:

@heey321 zegt in Honderden lieve reacties op Instagram van gepeste jongen na oproep zus:

Nee joh, hij heeft dik honderd volgers op zijn splinternieuwe account. Daar ging het hem om ;9

Wat ik ook dacht :’)

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.